Alla inlägg den 12 februari 2015

Av csa - 12 februari 2015 18:37

Dagarna går. Humöret består. ;-)

Det går bättre. Men imorse var det bra ont. Från höft...över navel och vidare
Och trött.
Gårdagskvällen spenderades på sista hemmamatchen. Vanns efter en rysare. Men de är bra bra di där. Kul!!
Carola o prinsar...mysigt sällsis!!

Å...vips var det natt.

Tröttast av alla imorse. Täcket har nog aldrig haft så bra temperatur för att stanna kvar under.
Men upp kom jag visst. Och svor hela vägen i 90...och ökande hopp.
Gratulerades av att systemet var med mig!! Det fint städade skrivbordet lämnades dock utan en kal fläck. Jeeezus. Hur många på-g kan man få på en dag? Jag kan. :-)
Knappast arbetslös imorgon. Men helst inlåst. Gillar fokus oskarpt. Plastpåselook kanske är klädsamt? ;-)

Nu dags att ge mig ut på svinhala vägar. Fast oroar mig mer för sambon...utan dubb... :-(

Sen blir det packande för långweekendresande bruden :-)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards