Alla inlägg den 8 februari 2015

Av csa - 8 februari 2015 22:25

Det är det alltid. I vissa sammankomster.   


 


Orkade inte ladda ner bilderna ur kameran ikväll.


Vi löser örhängesproblem och ömma nästippar här istället.

Det gäller att prioritera.


 


Av csa - 8 februari 2015 18:37

Söndag. En fin dag för att göra lediga, trevliga saker.

Eller så kan man ha det som vi har det (alltför ofta!!!!) gör måsten. Tråkiga, dyra jävla måsten!!


Biljävlar.

Jag kan inte ens säga bil utan att lägga till jävlar/satttyg/hat ihop med ordet.

När man senaste tiden lagt ner så ohyggligt mycket tid och pengar på dessa AS...då älskar man dem. Eller inte.


Och bäst är nästan alla 3 miljoner "goda råd" man får.

1. Byt bil!!!

NÄÄHÄÄÄ!!??? Det har vi ju inte kommit på redan??? Dock detta BYT är ju inte riktigt ordlikt med vad man måste göra.

2. Men...går de inte å fixa?

NÄHÄÄÄ??? Det har vi ju inte provat!!! Eller...har man provat nåt efter att ha haft bilen inlämnad för alla olika saker 4 miljoner gånger senaste halvåret? Jag tror man har passerat PROVA för rätt länge sen då. Och för den tvivlande...det har varit krångel med allt från lysen (rätt bra å ha när det är mörkt ute!!) styrning (rätt bra å ha även när det är ljust ute) och sist och gulligast...bromsarna (rätt måste ha ha???) 

3. De e dyrt med gamla bilar.

NÄÄHÄÄÄ???? Det har vi inte märkt av alls...

4. Villken otur ni har...

NÄÄÄHÄÄÄ???? Kommentaren överflödiga...


"Goda råd."

Carpe diem.

Det finns de som har de värre.

Nåja...så farligt är det väl inte. Ni har ju hälsan med er iaf.

Efter regn kommer solsken.


INGET av ovanstånde ord passar in här hemma.  

Och i slutänden...då kommer de goda råden utbytas mot hur jobbigt motparten har. HAHAHA!!

Jag kan historien. Jag är inte född igår. Och...ja....de flesta vill egentligen inte ge nåt. De bara måste påtala´t eller gotta sig i andras olycka. Det är helt fantastiskt att man har meckare i släkten...som lyser med sin frånvaro. Not surprised. Inte ett dugg. 

De har nog skoskav...eller gått upp lite tidigt på morgonen...eller...ja...eller...

De är inte släkt längre i mina ögon. Så är det bara!!


Meeeen. Jag är inte bitter om nån trodde det.

Bitterheten har gått över för länge sedan.

Nu är jag bara regelrätt ARG.   ARG för att mina lediga dagar går åt att spendera med skitsaker.

Annars...allt gott här. Lite ludd i kanterna. Lite nya upplevelser. Men alla lever. Och somliga höglöper.


Men jag har ju goooooda vänner så jag är rik!

Och jag har fina bilder att drömma mig bort på.


 


Återkommer sen med lite bilder tänkte jag.   


Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards