Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av csa - 2 augusti 2015 23:45

Dra mej baklänges i en skottkärra! Vilken dag!!!


Började i stallet vid 8. Fodra och utsläpp. Nöjd liga hoppade ut i grönskan. 


 

Mot skogen verkade trevligt. Trots nya upptäckter...  


 

...i solgass, ösregn och "nya" marker...på gränsen till vilse..men med hittade kantareller och nöjda "löp-lottor".

Jädrans fint!!


Sambon gav sig av med grabbarna i nästan motsatt riktning. Hehe..nej. Vi var inte riktigt osams. Vi bara skonar grabbarna från höglöp nummer 2 på en månad. Hon är liksom inte den fräsigaste damen in town om vi säger så...   

Men snart är det över! Om Gud är god.


Sen blev det en tur till stallet igen.

Terapi.


 

Många diagnoser kan man nog hitta hos mig.

Men mocka ÄR avslappningsterapi för mig. Nu blev det ju inte en tyst stund denna gången då...


 

...jag hade god hjälp med sopningen. Och vattenpåfyllnad. Och 45 frågor på 19 minuter. Om ALLT.


Avslutade kvällen med att spåna på resmål och massa annat.


Hann med 2 Falk-filmer också innan läggningen. Singularis på den. 


Så härlig dag!!! Även om den låter "lite" för andra så mår jag gött!!


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards