Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av csa - 9 augusti 2015 22:30

Börjar ju bli tjatigt med härligheter härifrån. Men solig morgon, vakna utsövd och allt känns gott på alla vis. (Bara 7 missade medd som plingat i det tysta… :P) Klart jag kollar mobilen emellanåt. Men jag väljer mina svar för jag har…SEMESTER!!!!!

Busig morgon. Naglarna målade, frukost av långvariant. 3 4-fotingar drog till ”landet”. Själv lapar jag sol med Sarenbrant (Visning Pågår), hundarna i skuggan snarkandes. Livet är trevligt!!!!!


Och familjen hann en del… Mest glad de inte blev utvisade från Go-karten. Krocka andra...inte alls vuxet, Kaj!!! Men de fick ju även uppleva en somalier som tydligen trodde han kunde gå på vatten, allmänna uppläxningar från ett par döttrar som KAN det mesta bästa...och annat "matnyttigt" för framtiden.


Något otrevlig hann ske idag på eftermiddagen. Om Gud vill visa sig kan han få göra det nu och en gång för alltid tala om vad det är… Tummar och tår. Och ont i hjärtat litet.


För bekvämlighetens skull (ingen ville diska) blev det pizza till middag. Nån film snurrar på…och jag sover nog strax. Blir rätt tidig morgon antar jag. De ska bli varmt. Det tar ju en stund hem.


Campingen blir mer och mer tömd. Folk har visst slut på sin semester. Synd för dem då ;) Ingen söndagsångest här inte!! 


”Men allt gott har sitt slut…”

Varför heter de så? De är ju bara dumt! Just nu kan jag stanna tiden så att vi inte behöver alla vardagsmåsten och annat…som jag ogillar…och andra måsten.


Hoppas dock en detalj blir bättre av att komma hem imorgon.  <3


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards