Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av csa - 1 augusti 2015 23:16

Då var våran helg igång!!

Med stor SOL redan klockan 5 i morse (yrkesskada?) och krypande uppåt 30-sträcket på termometern vid lunchtid kan man inte annat än må great. Dessutom somnade jag ju typ först av alla igår. Sista arbetsdagen innan semester som dessutom är fredag, massa god mat och filmkväll var mer än vad den här utslitna mamman pallade med. Haha.  

Och % igår!!! Valde friskt på Boa. För en gångs skull! Det roliga är att folk tisslar loss om att man är typ alkoholist för att man lägger ut 3 bilder på Insta med det man druckit. Stackars vintantorna som påstår de är bra med ett glas om dagen?    


 


Förmiddagen bestod av solstol och bok (såklart!!!), gräsklipp, kanalbadande hundar och allmän trivselfaktor. 


På eftermiddagen styrde vi kosan till mina päron för kalas! Lilla mamma fyllde ju igår och idag var vi bjudna på mat, fika och både mina bröder + lite hundar - lite barn + lite sambos... Det var trevligt!!! Dessutom blev paketet mycket uppskattat! Hade det på känn.   


Mätta och belåtna kom vi hem nu på kvällen... Och pälsade på oss lite för att dra till stallet för att fullborda en fin dag med hästarna!


 

Gosigaste fuxarna!! Och kommunens mest täppta unge.

Någon som vill låna henne resten av min semester??   Jag har nämligen inte tänkt bli sjuk i nån sommarförkylning!! #avbeställning


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards