Alla inlägg den 4 november 2016

Av csa - 4 november 2016 00:02

Man vill mycket hörrni.
Tog det fina beslutet att fixa lite på hundarna idag. Tassar och klor. Bra, för att slippa få in så mycket grus och skit. Inte bra, för att kroppen är i lika fin vigör som en 80-åring...
Fina fötter, halvdöd Doris (kloklippning är lika med misshandel enligt tanten), drivor med päls dammsögs sen upp.
Lite vinterkläder fick åka maskin också.

Sen hade jag ju lovat mig själv att ut och gå också.

PT-ligan för dagen. Verkligen PT. Ingen väntade på krymplingen... På återvägen fick jag ta stöd av Hannah för att ens komma ur mina egna steg. Korsryggen skrek av ansträngningen och benet ledlöst. Muskler....vart är ni???

Tid tog det verkligen. Ungarna kom för sent till sin träning. Bra, Supermorsan!

När de iaf blev på sin plats så for jag med sambon till stan för att hämta hem golv. Blev lite mer än golv. Och Doris nya täcke får vi åka in och byta i helgen. Hon är visst större än vi tror. Haha!!!
Well... Fylld bil, till Sporthallen, och lite hann vi se.

Resten av kvällen gick åt TVhållet. Svartsjön har visst blivit nåt att se!? Och The Blacklist ÄR nåt jag absolut måste se.

Tänk att man lyckades få även den här dagen att gå!? Trots att man varit utan FB.

Vem som roat sig med att få mitt konto spärrat skulle jag gärna vilja veta.
Oss "kriminella" emellan, tala gärna om, om det var värt det...

Imorgon är det fredag. Jag har fått aktivitetsförbud av sambon. Ta det lugnt, hela dagen, säger han.
Det kan jag såklart lova. Att det inte kommer ske.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards