Alla inlägg den 3 februari 2016

Av csa - 3 februari 2016 23:20

Idag har varit matbaserad.
Borde inte bli hungrig de närmaste dygnen....efter frukostmatsal modell Lyx....BKlunch...Budapeststubbe...
Skippade middagen.
Den fick inte plats helt enkelt.

Tessi. Vårat lyckorus. Den coolugna, busiga, fartfyllda, totalavslappade, glaaada, kramiga, pussiga, tuffa, snälla, vaktiga...ALLSIDIGA lilla damen med en personlighet större än en Grand Danois i storlek.
Det är Tessi det.
Idag fyller hon 2 år <3

Firad.
Fick egentid med mig å tjejerna när vi åkte till mina föräldrar på fika/adjö/planering.
OM hon va nöjd med särbehandlingen?
Behöver väl inte ens nämnas...?

Idag har nåt hänt.
Vet inte om jag vågar...Men vill gärna hoppas.
Vill lägga locket på. Vill gå vidare...Eller bara få rätt. Fast rätt inte är det rätta ordet. Det är bara fel. Så fel.
Så ont.
Vet inte vad...men jag orkar inte ha fler sömnlösa nätter...ont i en låst käke...ont i huvudet...

Gonatt vänner.


Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards