Alla inlägg den 8 februari 2016

Av csa - 8 februari 2016 21:38

Hipp hipp och så va måndagen över.
Så jäkla tråkigt!!!!

Hunnit jobba. Möte. Svurit. Tröttnat. Slet loss kylskåpshandtag i svält. Sökte och fick ledigt tills vi ska...nånstans. Lackade ur på en C.

Kom hem. Sambon kämpar!!! Sjuk dotter idag också...
Tvättat...
Åkte och hämtade Matkassarna. Fixade luften i däcken. KAN DE LAGA E18'S MARKNIVÅ?????? Räckena är bara att ge upp. Det hänger snart vajrar igen iaf.... Jävla pottor så man tror allt ska gå sönder. Får jag punka skickar jag räkning till Vägverket.

Hämta barn från farmor. Storshoppat. Kul för dem!!

Och så ut i detta vidriga mörker.... Less. Less. Less. Att det regnar dödar mig inte. Men mörkret...
Panerad av grus var vi alla 4. Tack blåsen för din existens! (Om man ska fejka till nåt...)

Positivt trött nu iaf. Fast jag har ju inte hunnit nåt...känns det som :/

Tessi myser med sin pappa. Tacksamt att få låna en tass som kudde :-)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards