Alla inlägg den 14 februari 2016

Av csa - 14 februari 2016 22:28

Har ni haft en fin dag idag? Med era nära och kära.

Här är mina. Håll i er. Här kommer det hjärtan som räcker till 9 infarkter och klaffbyten. (Om man får driva med nåt seriöst???) 


     

Ok...sry katten...å "mössen"...ni får egna bilder en annan dag    


Min stora kärlek! Även om den där mössan gör honom trött...  


 

...och därefter sömnig...  ...ast! 

Man får helt enkelt va glad över att nån sover gott i det här föräldraparet! Unnar honom verkligen det. #ironi #gemigsömnistället 


Och mina små. Fast här på bilderna var de ju pyttesmå.


 

Hittade bilderna idag när jag laddade bort bilder ur datorn. Went down the Memory Lane kan man säga... 


Dagen har förgyllts med...innebandy!! Hör å häpna.

Hannahs lag hade en träningsmatch mot yngre förmågor. Hannah gjorde 2 mål. De vann med 4-1. Trots att hon kännt sig krasslig det senaste dynget. Bli INTE sjuk kära barn!!!


Debut som domare gjorde storesyrran och Frida. Såå kul!!! Och tydligen hade de gjort det bra också!!


 

Min stora, duktiga tjej!!!!


Eftersom hon inte hade visat ut syrran i matchen så tyckte jag att hon gott å väl kunde få göra det här hemma istället. Alltså denna åldern de är i nu!!! Hjäääälp!   

De fumlar, tappar, snubblar, segar, käftar, trotsar...och tappar lite mer grejjer! Som sin mammas bästa parfym. Den lever inte längre nej... 


   

Ett halvt badrum, mobil, körkort, mig själv och en vägg nerkletat innan burkf*n sluta studsa!!!   


Fick henne ur huset sen. Så det kunde blir lite lugnt...   

Sambon firade med sina   :an i H4. Och Ida...hon tog hand om sin mamma hon. 


 

Den ungen har jag gjort bra!!!!   

Hon vet vad en mamma/jag behöver. Omtanke, choklad och slöa dagar. Sånt som en hårt arbetande mor/sambo/älskade förtjänar...host... 


Kärlekens dag har annars passerat smärtfri. Doris är nu så kär i Bosse att hon håller på å slår knut på sig själv. Om detta kommer nu bestå i minst 4 dagar till. Grattis Bosse!   

När hon sen blir suris...då kommer dottern in i höglöp.


Tur han får åka och jobba med hussen imorgon. Det kommer nog blir rätt lugnt. De fikar och har rast mestadels av dagarna. Bosse gillar't!


Själv ser jag fram emot morgondagen. Tänk om man fick skvallra...  


MEN. Nu är det ännu en dag närmre vad-som-än-är-planen?!?!? Skitgubbe!!! Ja är nyfiken!!!!    


Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards