Alla inlägg den 3 april 2016

Av csa - 3 april 2016 23:06

Nejdå.
Allt är inte skit.
Pärlan kom hem idag. Så fin. Och tänk att hon fortfarande luktar nytt (!?) när man öppnar dörren efter en hel, lång vinterförvaring.
Hobby. "-...den billiga skitvagnen..." ;-)
Absolut älskar den!!!!

Min Pärla. J. Blev många, många timmars prat idag. Livet liksom blir lugnt när hon är här. Även om kaffet blev 5 timmars kokt. <3
Tror vi båda mår lite bättre efter idag.

Tills...
Besked.
Inget...är bra. Läst mitt nu 3 ggr...
Ja. Det finns ju somliga som söker spänning i livet.
Jag är inte en sån längre.
Jag har det för ofta, för mycket och vill inte ha mer.

Den trista vardagen. Att ha långtråkigt. Tyst. Längta efter något ska hända. Spänning. Äventyr.
Vart i helvete hittar man den?????

Sova. Tack.

Av csa - 3 april 2016 00:12

Ner...upp...och ännu mer ner...
...och så gjorde jag nytt försök idag igen. Upp.

Med facit....jösses! Rödsprängda ögon, sus i öronen och huvudet i 22 bitar just nu.
MEN så väldigt många fler spännande kvalmatcher i klass med den idag...hoppas man aldrig mer uppleva.
Nu hade jag ju på känn sen länge...ibland måste de få ha turen på sin sida!?
Idag vinner de!
När det stod 5-7 i 3e perioden var det inte många glada ord som snurrade i myllret... Men magkänslan sa fortfarande något annat.
Såååå sjukt roligt o spännande!!! 8-7 i SD liksom. Vad mer kan man få ut av en Kvalmatch? Och domarna hade KLASS idag. Tack!!!!

Våran egna #3 stjärna's lag hade också träningsmatch idag. De fattades tur där dock. 0-1 slutade den...

Yngsta stjärnan va med på line-up på kvalmatchen. Krävde ju på förhand att "få gå in med nån bra...." om hon skulle ställa upp. ASG!!!!
Hon va nöjd efteråt.
Hade inte fått välja...
Men visste heller inte vem hon gick med.
Så det blev nog bra. HAHA!!

Sambon fick iaf en fin födelsedagspresent tror jag!?
Igår från oss. Hans tjejer.
Idag...
Att vara ordförande för det vinnande laget i kvalmatchen idag...det kändes nog rätt fint kan jag tro. Han ser helt slut ut efter dagen. Tar på orken att bli äldre? Eller var det spänningen?
Det förtäljer inte historien.

Imorgon.
Något oerhört efterlängtat!!! Och kanske nåt mer... ;-)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards