Alla inlägg den 23 december 2010

Av csa - 23 december 2010 11:33

Har semester idag!!! Hade på känn att inte alla julklappar skulle vara i sin ordning inför idag...men se DÄR bedrog jag mig. Vi äro klaaara!!   

Så idag blir det annat på schemat.


  


Dagen började med sovmorgon. Hela familjen   - lääänge. Skönt!!


Dantemannen skulle behöva ett julbad idag. Hinner vi??   
Falcon slipper. DET hinner vi!   
Bosse blev ju badad till förra helgen och så skitig har han ju inte hunnit bli. Lilla "pappsen"...  Vilken dag som helst kommer nya små tassar, ringmärkta med hans gener att födas. Sjukt spännande tider framför oss!!!


Ja just ja!! Jag skulle ha bloggat igår. Men jag fastna med HEMSIDAN.     Och dra alla renar baklänges.... It´s working now!!!   


Mycket är ju samma-lika. Det jag kunde rädda. Och så lite nytt. Och så ganska mycket nedbantat fick det bli. Men nu fungerar den iaf!!!

Jag har lite undersidor som ska till senare, länkar och sånt. Kanske en gästbok också?! Men just nu nöjer jag mig med att den fungerar!!!


Nehepp...dags att ta ett snack med tomten om morgondagen. Blir till att fira hos mormor och morfar. Tyvärr är inte kusinerna med i år, de ska vara hos sin mamma (poor children), men desto mer bortskämda blir väl våra. Hundarna självklart medbjudna!!   Ska jag fira jul med familjen - Ja då ska HELA familjen vara med!! Annars kan jag vara hemma och ligga i soffan med dem. Det funkar för mig.


Min julklapp kom igår. Fatboyen. Har inte packat upp en ännu dock. Har ju redan fått en "möbel" för mkt i det rummet...julgranen. Så när den ryker, vilket borde vara vilken dag som helst (barrande jäkel!!) så får säcken komma på plats ist.

Jag tror den kommer bli poppis!! Falcon ser spänd ut inför detta!!!   


En tråkighet till hann vi dock med innan det blev nytt år. Det har liksom inte räckt med allt skit sista tiden. Ännu en dagis/förskolesmitta hann slinka med hem. Trött jag bliiiiiir!! Men med lite medicin så ska det nog ordna upp sig... Men jag kunde fått avbeställa detta. Det måste finnas fler familjer som kan ta på sig något av allt??

Nej! Dags att gå och ge katten en avhyvling. Hon leker med glittret!    Gamla tanten ska väl inte hålla på med sånt!!! Måste nog ta och delge henne samma info som förra året, så hon lägger av. Vad jag sa då??
"-Det finns en plats efter detta livet..." (fast med lite fulare ord...kanske...) 
Men då var orsaken att hon pinka under granen förstås. Inte lika allvarligt nu.


Ciao på er!! Hörs vi inte innan... GOOOOOD JUUUUUL PÅ ER ALLA!!!  

Snart....IKEA!!!!!  Tjoohooo!!


Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards