Alla inlägg den 1 mars 2012

Av csa - 1 mars 2012 22:00

Förbannat bra serie enligt mitt tycke!


 


Bara titeln får mig att le...


Har många saker jag skulle kunna tänka mig att plita ner idag. Vet bara inte vart jag ska börja...och varför kan man undra...


Men jag tyckte iaf att idag var det dags för mig att få ha det lite fint. Tyckte lite hetta skulle vara skönt. Haha... Vilken god tanke. Grillat är ju gott!  


Analyserat dagens måsten. Tänka ut nåt. Hitta nåt.


Har en mycket nära som fick ett totalt bakslag idag. Går rakt på saken och påstår av hela hjärtat: Sjuka människor bör spärras in. Sverige måste sluta vårda sönder allt. Jag hoppas av hela alltet att NU kommer The Revenge här! Jag är inte bra på varken att dansa eller sjunga...men den dagen rättvisan kommer ska jag göra både och!


Tron på annat plan har iom idag fallit rakt ner. Ska man inte tacka egentligen?? Folk måste ta och tänka nu. Det finns inget semsterparadis för hjärnor och tankeverksamheter!! Skärpning!

Mitt nyval är iaf bestämt nu. Dagens händelse fick bestämma. 


Imorgon blir det vila istället för träna. Knät ska orka måndadsslutet. Vägen dit får gå lite på sparlåga så ATT det går när det gäller. I helgen ska jag leta skydd av ordentlig typ. Sen jädrar!! Tänker absolut vara elakare i år än förra. Då var jag ju inte jag.   


Har snart en fredag att ta hand om, så nu överlämnar jag torsdagen åt det förgångna.

Gonatt!


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards