Alla inlägg den 13 mars 2012

Av csa - 13 mars 2012 21:56

Jag har redan sagt gonatt. Men...


Nåt irriterar mig.

Jag ogillar skarpt sånna som inte kan passa tider, hålla löften och göromål.

Idag kliar det i hela mig. Kan verka som en bagatell...men idag är det JAG som varit den "skyldige". Iaf i mina egna ögon. Hatar´t!!!

Vart i hela friden har matchkläderna tagit vägen?? Jag VET!!! att jag lämnat tillbaka dem. Nu finns de inte??!??!?!   T o m sambon har kollen på att de är återlämnade för ett år sen. Vart är de???? *kliar, kliar*

Sånt här kan bedröva mig länge!!!


Nåt annat som bedrövar är att jag sååå orkeslös. Trött! Hängig!

Sova står överst på pallplatsen över drömmar just nu. Men jag kan ju inte sova dag ut och dag in? Eller är det DET jag skulle behöva göra...några dagar?


Suckar!!


Imorgon blir det att klistra på "super-pigga-supermamma-masken". Kalas för våran underbara Ida.


 

Redan 8 år!!!???


Vart tar tiden vägen?

Tack gode Gud att sambon tar tillvara på den bättre än jag gör. Det är tur han finns!   Borde nog ha friat den 29:e iaf... Stupid is I am.


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards