Alla inlägg den 9 mars 2012

Av csa - 9 mars 2012 23:52

Har nu missbrukat denna tjänst i flera dagar på raken?! Hur gick det till?

Jaaa...lite trötthet...lite annat att göra...lite skoj på tv:n...lite barntid...lite mkt blaha-vardag för att hitta nåt att skriva om kanske?


Hur mkt jag än funderar tillbaka så vet jag fortfarande inte vad jag ska skvallra om hitta för något att bespotta.

Det är för mycket vardag i vardagen helt enkelt!!


Runt om mig händer det dock. Allt från flera aha-upplevelser till bröllops-partaj-inbjudning och övriga frågor. Det första är ju ett gott tecken på att åldern inte riktigt tagit mig ännu och det andra är ju jättetrevligt! Jag måste nog dock vara ute i sista minuten på att svara...planer och semester då...

Det ordnar sig förhoppningsvis!!


Ber om ursäkt, men måste nu gå och sova. Jag är sååå trött så ögonen ser varann...

Gonatt mina 35 första levnadsår.

Nu är det bara 30 kvar (tror jag) innan livet börjar!!  


Mina gullungar!

En var på kalasparty idag och den andra, som synes, något ovillig att släppa iväg sin syster...

  

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards