Direktlänk till inlägg 9 februari 2013

Febrig och Gay?

Av csa - 9 februari 2013 22:59

QX-galan.

Bästa idag. Ida frågar: "Pappa va ere här för gala???"

Jajamen, ni skulle varit här. Sambons min just då växlade mellan...  ...  ...  ...  ...

Åh va jag borde hållt mun!! (Men det är ju så svårt...   !!)

Borde verkligen låtit honom säga: Snippa möter Snippa & Snopp möter Snopp. DET hade vunnit årets Jätteheteropappaförklaring!!!   

Men det liksom räckte med att jag sa: Killar som gillar killar och tjejer som gillar tjejer för att få Ida. snart 9 år att:   ???   . Åh Gud hon kommer få nåt att fundera på nu. Hon som nästan är mer analytiker än sin far. Och det mina vänner vill INTE säga lite det!!


Så är det. Vi pratar inte mkt gay här hemma. Av den naturliga förklaringen att vi inte är så väldans mkt gay nån av oss.    Men med tanke på min text som nedan följer...you never know...  


För övrigt är det synd om min trädgårdstomte.


 

En bild säger mer än tusen väderleksrapporter.


Dags att pilla in en ny papperstuss i näsan som snorstoppare och försöka sluta kolla på Enemy of The State (även om den är braig) och istället få in antingen TED och/eller Hypnotisören i DVD:n. Den sistnämnda börjar snart bli en Braveheart, men snäppet värre för att jag hittills bara hunnit till förtexten i denna...


Sen Alvedon för jodå... jag har fått feber.   


Btw. Mello. Kunde knappt hålla mig för skratt när Pernilla å de andra två åkte ur. DET hade de inte trott!!

Tjejen nummer två hade en mkt fin låt.

Erik å hon norskan va nog bäst.

Sean Banan funkar alltid.


Salut för Christer Lindarv som är mer kvinna än jag någonsin kommer bli med de benen!! för att nämna en detalj   

Och om Soran Ismail är mer straight än den amerikanska presidenten...är jag mer karl än Christer då...??


Febern ger mig konstiga tankar...   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards