Alla inlägg den 16 maj 2013

Av csa - 16 maj 2013 23:58

Hejja Sverige!! Nu blir det tufft att vara finsk-svensk på lördag vill jag lova!!   

Det är nästan så man borde ha direktuppkoppling med webkameran...hehe... Men det kan bli barnförbjudet (ordmässigt!!!) under matchen så jag skonar Er.


Hejja Hemsidan!! ÄNTLIGEN så fick jag upp båda gallerierna från Finlandsutställningarna!! J*vlars vilken tid det tog!    Blandade utloggningar med svordomar och hack, kan man säga, ligger bakom dem, för den som undrar om det är gjort i en fjäderviftning. Jag ville ju självklart få med så många bilder jag bara kunde få in och självklart STORA så lite får man väl skylla sig själv eller nåt... Men va gör det om 100 år??


Den här är en av favvisarna.


 

The Boy can move   
(Ja husse länger rätt bra på benen han också...utan att sparka sig själv i stjärten!   )


Och Hejja att det är FREDAG imorgon!

Misstänker redan nu att jag inte kommer komma hem innan sista ligan går...men håller alla tummar för att det ska krångla så lite som bara är möjligt och att de "duktiga hjälpande" ska sköta sig bättre än vad de hittills lyckats med.

Ett tag idag såg jag både svart och svor inombords alla fula ord man bara kan utveckla.

Fattar inte.

Hur jävla svårt ska det vara att TÄNKA???


Raketforskarna får inget uppåtsving från de där kan jag lova...


Det är natt nu. Gå och sov kära vänner!!


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards