Alla inlägg den 21 maj 2013

Av csa - 21 maj 2013 22:04

Mkt bättre dag idag! Har umgåtts mer med folk som är nåt.

Framför allt så fick jag energi av att äntligen kunna va med och spela på FYSen.

Nåt mål blev det dessutom.


Dagen blev ju mao kortare, typ.


Massa blahaaa...


Och så blev det bakning. Duktiga tjejer! Hannahs ork tog slut innan de va klart...men Ida presterade en fin och god sockerkaka.   Högsta betyg på den!!


Stelheten från förmiddagens fys slog till...och försökte gå av mig den en sväng. Den blev blöt kan man säga... Tempot var oslagbart däremot!! 1-0!!!


Men vem klagar?


Klaga...ja det finns det mkt annat att göra på. På folk som tror sig prata om nåt de inte har en aning om. Ställer upp på saker de ALDRIG kommer få igen, varken i ära eller pengar. Varför säljer man sig gratis?? Kan ju bara va dumhet. Jag är på tok för stolt för att ta skit från skit. Så att lätt säga. Bryr mig föga i va folk tycker om mig!! Jag är jag och andra får slicka röv och dansa efter pipor bäst de vill. Men klaga för fan aldrig sen!!!


Undra ff när en viss uppskattning ska visas i en specifik fråga. Det är fan ett skämt på riktigt!! Men som sagt...jag sover med god huvudkudde och flinar gärna längst i slutet. Krusa...hahaha...skulle inte tro det!!


Längtar till på söndag. Jag hoppas/tror det blir skitbra!! Kärlek kan få ha nåt med saken att göra...   


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards