Alla inlägg den 24 maj 2013

Av csa - 24 maj 2013 23:41

Fredag. AW på jobbet nu ikväll. Deltog inte...

Stannade under den obligatoriska tiden, men sen fick jag ge mig av och hämta hem tjejerna.

Packade Ida och lämnade henne på övernattningen hos kompisen Nikita.

Imorgonbitti drar de iväg på ScoutRoadTrip. Närmare bestämt på Älgsafari. Spännande!!


Sambon lämnade hemmet redan i morse. Vart han är...ja...de kan man ju undra...


Jag och Hannah fixade mys med tacos, popcorn och film. Precis vad hon beställt för kvällen.

Tog en avstickare ut på cykel/promenad med Bosse. Helt ljuvligt väder ute!!! Solnedgång och vindstilla... Älskar.

Första gången jag såg filmen UP. Den va ju sorglig jue  ...men bra!!!


Dock...

Ska väl inte klaga, då det är egenvållat, men magen är inte med mig nu.

Bara att inse. 3 prov av fika och ingen av gångerna har haft en bra utgång. Just nu är det jävligt på riktigt.


Går och lägger mig bredvid lilla prinsessan och hoppas på att få vakna utvilad och pigg för de 30 sakerna jag bör göra imorgon. Klippa gräs, åka på Marknaden, handla, tvätta, fixa vovven, fixa hallen...

Får jag sol kommer allt kännas lättare, tack! Och då troligen sjunka ner i en stol och njuta, säkerligen längre än jag borde.


Gonatt sambon och alla ni andra. Vart ni nu än är...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards