Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

Neeej....

Av csa - 2 juni 2014 07:14

Har den senaste tiden börjat få känningar i "dumbenet" som jag för nästan exakt ett år sedan lyckades fixa såhär...

Häromdagen fick jag se nåt jag inte märkt innan.
Varför har det blivit så? Nu? Så lång tid efter?

Gick inte så bra att ta kort på sig själv...men. Det är en grop ovanför fotknölen och en liten bula precis där det small.
Muskelbristning?
Det kan ju mycket väl vara så att det växt ihop lite halvt som halvt, att det därför ser fel ut...men varför gör det ont o är så stelt? Ett år efter!!?
Min fasa är att det ska smälla igen!!
Det behövdes ju inte mycket för att det skulle hända förra gången menar jag.

De här gillar ja inte!!

Nu....kaffe!!

Undra om det inte blir linser sen... ;-)

 
 
Ingen bild

Lola

2 juni 2014 13:04

Jag ser dåligt på bilden men en grop kan mycket väl vara att musklerna vuxit ihop fel. Såna har jag på låren efter otaliga sträckningar i min fotbolls"karriär".., haha.
Och jag har märkt att pga att det växt ihop lite "tjockt" så måste jag stretcha mycket mycket när jag tränat / rört på mig.
Hoppas du inte får problem igen :(

Kram på dig

csa

2 juni 2014 20:09

Ja...det var ju en muskel som brast...så visst är det det!
Dock underligt att det ska börja jävlas nu?
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards