Alla inlägg den 22 december 2015

Av csa - 22 december 2015 22:34

Heeeela dagen! Brinnande magnetremsor. Galna folk. Barn som skriker. Folk river o sliter runt sig.
Herregud. Galenskap.

Är som avmattad nu...
Så trött så jag inte ens minns vad som kom med hem!? Måste slå in några ikväll!! Om nu bara barnen ville gå o sova någon gång!! Haha. Märks att de är äldre nu. Hänt massor på bara ett år kan jag tycka. Går nästan o lägger sig senare än oss ju. Ja, nu när de är lediga alltså!! Men det smäller väl bara till så blir det väl en regel även andra tider också!?

Paket är spännande!!! Men det är inte så hysteriskt över VAD som "MÅSTE" finnas i dem. Det är spänningen inför.
De ser fram emot vårat "nya" firande. Sååå glad över det.
Hemma. Göra som vi tycker. När vi tycker. Hur vi tycker.
Det blev mer än bra förra året. I år blir det ännu bättre. Det vet jag!!
För jag har världens goaste familj <3 Mina. Bara mina. Alla 8!!!

Av csa - 22 december 2015 00:33

...imorgonbitti.
Då vänder det!!!! Kl 4.48 för att vara exakt. Ljusare tider!!
Jaja. Det kommer inte märkas. Men bara vetskapen gör livet ljusare för en som mig, som hatar mörkret!

Ljus. "Var det ljus..."
Och då kom granen upp.
Och som tradition i det här huset...den förbenade stjärnan i toppen...spårlöst försvunnen!
Då gör man som man tycker med den saken. Man gör granen till nåt eget.

Innebandyfamiljen. Inte-som-alla-andra-familjen. Det e vi det! Och det trivs vi alldeles utmärkt med att vara. <3

Sista avsnittet av Homeland har nyss setts.
HUR??? HUR SKA MAN KUNNA VÄNTA TILLS NÄSTA SÄSONG????
Jag vill liksom se mera!! Nu!!
Kan säga att det är den bästa serien alla kategorier om man ska se nån. Se den!!

Men. Nu får jag bita mig i läppen länge.
Och nu är det dags att sova.
Imorgon blir det tidig uppstigning. Sen skall klappar handlas. De första och förhoppningsvis alla. Och jag hoppas det går smidigt på alla vis.

Sov gott!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards