Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Årets ABSOLUT sista blogg!

Av csa - 31 december 2010 23:28

Måste hinna med lite bilder från dagen. När kamerna äntligen kommer ur fodralet   


  
Min fina bukett från SShK! Tack!!


        
Bild 1. Hannah provar "min" julklapp. Gick bra att mysa i!
Bild 2. Tjejerna "stryper"/kramar Dante. Han gillar´t kan jag lova

Bild 3. Nyårssnacks 



Min Nyårsefterrätt! Bilden är "bara" till Ingrid!!       


Det har varit pulkaåkning här idag! Dante såklart stolt som bara han kan vara.


Här kommer alla vildarna!

Kan tala om att i pulkan åker Hannah, Ida OCH Kaj "hundsurfar" längst bak!

Han är stark som en oxe min norskegutt!    


Det roligast idag var att Bosse fick träna lite. Bra slut på året va? Hundträning.

     
Grejjerna monteras på...

och som vanligt så är det ganska kort inlärningstid som gäller.   


Hejsan!! Här drar jag pulkan så fint, så fint!! Lyssnar på stanna och tar det lugnt.

Duktig kille!!


Men det va lite jobbigt... Men självklart ska en bild tas på ekipaget.


Nu...snart...ut och kolla när grannarna bränner stålar..

Vi ses/läses/hörs nästa år!!

        

 
 
Ingen bild

Ingrid

1 januari 2011 00:34

Oj oj, DET såg smarrigt ut. Är det säkert, är den min, bara min?
Längtar tills du kommer hit me den ;-)
Har "glömt" läsa din blogg nånna dagar å hade mkt att läsa ikapp nu. Bättre slut på året kunde jag ju inte fått!!!
Härliga bilder på din härliga familj.
Ha det nu så gott å starta 2011 friska å krya!

Kram/ Ingrid

 
Pia

Pia

1 januari 2011 03:03

Hei Stina=)!

Så flotte bilder=)! Herlig å se go`guttene kose seg!

Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår=)!
Klemmer!

http://mount-onyx.blogspot.com

 
Ingen bild

sivs

1 januari 2011 08:55

Härliga bilder,nu hoppas vi på ett bra år 2011.Ha de.

 
Malin & Kia

Malin & Kia

1 januari 2011 18:13

Underbara bilder på familjen Stina... men vart är du? ;P
KRAM

http://malinerngren.blogspot.com

 
Lindha

Lindha

1 januari 2011 19:14

Gott Nytt År önskar jag dig & din fina familj!
Kram Lindha

http://www.byliha.cybersite.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards