Alla inlägg den 6 mars 2010

Av csa - 6 mars 2010 10:00

Ja...säger bara   ...är det sant??

En gång i tiden så hade vi ju en sååå farlig hund. Jag märkte inte av den. Vad jag vill minnas så åts inga barn eller nån annan upp av denne farlige. Men farlig var den. Om man fick tro vad som tjattrades i buskagen. Men de jävla fåglarna hade väl satt nån dålig mask i vrångstrupen. Sura uppstötningar månne? Hur sa som va... Man fick äta både det ena och det andra i alla måltider.

Ett tag kanske vi hade en dag när vi brydde oss om tugget, harklingarna, uppstötningarna.

Ganska snabbt insåg vi att vi vet fan bäst.

Håller kvar den känslan än. We are the greatest!

Tyvärr verkar någon behöva ta ett råd eller femton...

Stackars, stackars... Men jag bryr mig inte för egen skull.

Ska nu slänga ut en katt eller två. Bara å inse. Jag har fått allergi. Många faktorer av sånt så här på vårkanten... Men va brukar man säga? Skit kommer ju fram när det töar...


//Stina
 
Komm.:
Elin:
Nu finns Daimtårtan på min blogg =)
Trevlig helg på dig!!!!!
 

A Wish-List...lr nåt...   21:55

  • Snabba Cash
  • Farsan
  • Green Zone

Jomen så får det bli! Fast inte i ordning...

//Stina
 
Komm.:
Elin:
Du glömde:
Perry Jacksson
kampen om oskviggen
=) Den var griiiim. hi hi!!
 
Pia Rothmann:
Hei Stina!
Tusen takk for fin hilsen i bloggen min!!!
Selvsagt kan du få linke=)! Ønsker dere en kjempe fin søndag!

Klemmer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards