Alla inlägg den 22 mars 2010

Av csa - 22 mars 2010 22:30

För det första. Fabelubilen va tråkigt det är med en blogg utan bilder.  Nytt minneskort komsikomsi hit! Ja..jag ska ta tag i den där frågan nån dag...

För det andra. De där med å träna/hålla sig i form/motionera. Inge bra asså. Eller så var det bara osmart igår å gå så lång promenad i lite för stora gummistövlar, pulsandes i tösnö-blasket?? Troligen...och inte smart att gå flera promisar i samma stövlar då kanske?? Men jag skyller på att det bara var för hälsosamt med flera hundvändor i raska tempon + att jag faktiskt varit duktig på att träna ryggen varannan dag. (Pratar jättetyst om att det faktiskt känns mkt bättre i ryggen...)

Det tredje. Kokt hjärna idag. Halva dagen datakurs med hörlurar...andra halvan live-"sändning". Gudars...ett tag där så verkligen hörde jag hur vett och etikett liksom ploppa ut ur öronen... ... Å de va ju så tomt innan så ni förstår hur det ekar nu!!!
Och det kommer nog blir bara bättre och bättre på den fronten. Hela veckan ska jag ju kursa i ämnet.  

Hundarna mår fint, tränat lite lydnad. Taggat och glatt. Och barnen mår också fint, men ingen lydnad på dem nej... Hamstern har växt ur sitt hjul och fått ett nytt nu. Han har mkt kraftig benstomme har vi kommit fram till.  Katterna...talar vi inte om. Med andra ord...allt som vanligt här. Men lite sovmorgon i morgon...härligt!  Over and out!


//Stina
 
Komm.:
Shanie:
åhh det ska bli så skönt när det börjar våras på riktigt! Längtar efter långa promenader , i JOGGINGSKOR och utan tjocka jobbiga kläder!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards