Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Funkar fortfarande inte!

Av csa - 26 mars 2012 22:06

Hej lilla världen internet!!


Här är hälsan oförändrad när det gäller internet och fungerade elektroniska manickar. Jodå, jag är duktigt trött på detta och...nej! Det hjälpte inte att svära mig blå.

Ska försöka tigga mig på en datakunnig framöver.

Tele2´s kö var nästan 90 st idag...och ingen verkade vilja sluta prata för den siffran var stadig alltför länge för att det var rimligt att sitta med mobil och vänta på svar.


Har iaf fått ut en text på hemsidan och jag hoppas alla som försöker få tag på oss läser de raderna!! Annars sprid info, tack!


Sen sist har det hänt en del. Vet inte vart jag var sist så jag kör på med det jag har i närminnet.


- Jag kursar mer än jobbar.

- Lördagen som var spenderade vi på spridda håll. Sala prioriterades bort i år (visste typ hur det skulle gått, innan, så...)

- Sambon åkte med sitt jobb på trav, middag och annat trevligt! Jag var snällt nog medbjuden men valde självklart sportande före svullande!

   SKÄMTA BARA!!!!!!! (Men det var det väl ingen som blev lurad, hoppas jag!!??)


- Jag åkte, som sagt, med goaste modellerna av jobbarkompisar för att "bättra på" kroppens muskelmassor. Fanns de innan...?...nåväl!

Kroppen är numera blå/lila/röd, ÖM, stel och svullen på alla ställen jag visste om - och flera!

Den årliga FM-innebandycup var förlagd i Enköping i år. Resultaten ljuger om vår insats. Vi SLET och betalade med SVETT och BLOD!! TÅRARNA stod motståndet för. Glamouröst va??? Slogs gjorde vi nog också, men det är väl lagligt att försvara sig??

Det var i allafall en helt underbart härlig dag!! Älskar den där ligan som tog oss iväg. Alla positiva och härliga på alla möjliga vis. Alla typ helt udda-olika personer egentligen...men går så jävla bra ihop när vi ska slåss tillsammans.

Det är härligt att vara en del i det hela alltet kan jag lova!
Lite sorgligt att det är ett år till nästa gång...

...om man nu får vara med då?


- Idag har vi varit och shoppat på Erikslund. Åt prinsessorna! Gud va det är roligt!!! Bl a kom det hem en skinnjacka, en jeansjacka, tuffa topar och olika modeller...

De fick välja mest själva och de gjorde rysligt bra val måste jag säga! Sa dock STOPP när Hannah kom stövlande med en genomskinlig prickig blus. Där gick det bet kan man säga!


- Doggarna mår fint! Lerinpackade och spenderar nästan hela dagarna utomhus. De mår kan jag lova!!!


-Vi har blivit en erfarenhet rikare i avelsarbeten sen sist också! Intressant!!! är rätt ord. Man lär sig varje dag något nytt.  


- Igår (söndag) så var det storfix i trädgården. Äppelträden fick sig makeovers och krattorna jobbade friskt!

Det är nu man inser att man bor i PARADISET!! Ok. Leran är fortfarande i majoritet här...men jag ser bortom den och kan inte annat än le! Jag älskar mitt LUNDBACKEN! Min årstid är här och ja...nu mår jag!!!


Innan det händer nåt skumt här också så ger jag mig för idag. Har jag tur så får jag kontakt med nätet nån dag framöver igen...och då plitar jag lite till!


Tills dess... Sköt om er! Må gott!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards