Alla inlägg den 8 december 2012

Av csa - 8 december 2012 22:09

This was my morningview from the övervåning. I like it!


Nepp, Runar. Inga rådjur att skjuta här inte! Vi kör på värre grejjer vi.
Vi fäller t ex träd...   


Men om man är skjutsugen kan man få knäppa en eller annan fasan här. Tro på f-n. Idag var odjuret så fräckt så han stod altanen! Typ innan där hade han korsat min gräns. Nu är det krig, hörrni! Japp. Nu är det krig!! Ska nacka odjuret om jag får tag på han... Och uppfödaren skulle jag gärna ge en omgång.


Efter några timmars tjat så fick jag ut ungarna. Barn gillar ju snö. Det säger ju alla...så det måste ju stämma...


 

Konstigt att det var skoj också...hm..?!...


Efter en mindre accident blev leken snabbt avslutad och lussebullar fick bli avbytare...

Sen somna Hannah tvärt (!?), sambon kom hem (!!), middag och så Darin mfl intog tvn...


Efter att ha slagits med samma fördömda tvättmaskinsomgång hela dagen ger jag nu upp för frestelsen och går och lägger mig med Falck.

Nu snurrar och skummar det. Tack Ia!


Bye bye Lördag!


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards