Alla inlägg den 15 december 2012

Av csa - 15 december 2012 17:35

Fortfarande nån som gillar snön?


 

Hemvägen från Stockholm idag...


Mina känslor behöver nog inte uttryckas, nej... Va duktiga ni är!! Ni börjar lära er!!   


Dagarna springer på. Senast jag va här var visst några dagar sen..ooops.

Sen dess har man väl bott på jobbet, haft lussefika och hulkat över att tv visade luciatåg där bl a ett tåg hade nån rappare med. Helt ärligt??????!!!  Men jag ska va tyst nu.  Jättetyst nu.

Var på underbart julkorum i kyrkan (!!) igår och lyssnade på en karl som hade en röst som kan få en tegelsten att mjukna tror jag. Fii fan vilken stämma!! Det var nästan så man blev lite religiös...

Sen jobb igen...och så bastu. Det var väl på tiden att den skulle provas va?! Efter 4 år. Den fick godkänt. Det var varmt.


Och så blev det julbord därpå. Trevligt!! Många skratt och roliga saker som slank in i örat och stannade i minnet.   Somliga dricker för mycket...andra för lite...och några blir inte som de bör, hur som. Men det finns väl en charm i det också?! Jag var spiknykter och körde hem i glansisen. Stannade på vägen och nöjd med det.

Jag är ingen lycklig bilförare vintertid.


Nu hemkommen från Stockholms Mässan - hundutställningen alltså. Trött i morse...tröttare nu...  

Ingen Bo anmäld vilket jag är nöjd med. Nöjd blir man över somliga resultat också.

Träffade Bossedöttrarna Iza och Tutan. Vilka goproppar!!!! Så fina. Helt opartiskt partisk på alla vis.

Hemvägen från Stockholm blev som ovan synes väldigt snöig. Sjukt glad över att bara sitta bredvid och äta glass (!!?) för jag hade inte hållt mig kvar på vägen kan jag nog lova.


Nu hemma. Har skottat för här hemma har det om möjligt kommit mera än i 08-land.   Nu finns det bara en sak kvar att göra idag... Hej soffan min vän!!  

ps. Bosse ska också ligga i soffan med mig. Bästaste fotvärmaren!!! ds.



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards