Alla inlägg den 9 december 2012

Av csa - 9 december 2012 13:52

Nåja, när jag inte fick följa med till innebandyn så föll sååå naturligt det lilla rummet på nedervåningen på min agenda.

Idag igen.


Efter gårdagens osämja så är vi idag i sämja iaf!   Dock vill jag inte skriva eller säga det (egentligen) men jag tror vi snart kommer skiljas åt. För evigt. Tiden är emot vårat förhållande. Allt kan inte vara för evigt...

MEN.

Jag har hittat en ny som jag kan tänka mig att inleda ett seriöst förhållande med. "Tomten!!! (Sambon!??!) Hallå??!!! Check this out!"


 

Läcker och praktisk är bara två ord jag kan säga om denna!! Och färgen liksom!!   
Det står Belongs to Stina på den här.   


För varje gång man kliver ner i tvättstugan så känner jag mer och mer för att jag behöver en sån här också.

 
Det finns ingen förklaring till att det aldrig blir fulla par.


När jag endå snurrar runt och letar "måsta-skaffas-grejjer" så såg jag detta... Ler. Nu är jag övertygad om att jag är säker, kan man säga. 

Men mer om det tar vi den dagen.



Nu ska fingrarna förfrysas ute med lite tassfix. Om man bara kunde hitta klotången som jag ANTAR att ingen har lånat ut och inte tagit med hem...?...   

  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards