Alla inlägg den 11 december 2012

Av csa - 11 december 2012 20:53

Alltså det här landet man bor i. Det är ju pinsamt!! Sverige har verkligen förstått vad PROBLEM är för nåt. Och ännu mer vilka problem som det ska läggas ner resurser på.

ELLER INTE!!!

Förbjuda pepparkaksgubbar och tomtar i luciatåg?

Är detta problem??? Jo, i vuxnas sjuka rasistiskt tänkande hjärnor - ingen annanstans.

Barn vet väl inte vad rasism är??? Inte gör då mina det och de är inte speciellt osmarta, säger fler än det partiska Jag:et.


Det är ju pinsamt att tillhöra den vuxna halvan av befolkningen...!!


"Så kom ihåg alla barn! För mig får ni äta negerbollar för att det är GOTT!

Ni får klä ut er till tomtar, troll, cyklar eller pepparkakor om ni vill. Jag kommer hurra bara ni klär ut er och tycker det är kul.

Sjung svenska nationalsången för att vi just har den i det här landet. Vi ska vara stolta över vårt fina Sverige så sjung för fan!!

Hissa midsommarstången, klä påskriset, HO-HO-HO:A i skägget och spritsa lite pepparkakor så det ryker om det!

Det är inte rasism - Det är TRADITIONER!!"


Jag vill bli barn. På nytt. Den här vuxenvärlden är bara sjuk.


Sjuk ja.

Gonatt från en snorig, illamående, huvudvärkstagen stackare!! Är jag dömd till sånt här för att jag var utklädd till tomte på dagis eller???

Går direkt till sängs utan att passera Gå...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards