Alla inlägg den 16 maj 2012

Av csa - 16 maj 2012 23:12

Helgen har börjat.

Oops...snart natten också?!   Skitsamma. Jag är ju leeeeedig nu så låt det vara natt eller dag eller imorgon. Spelar Roland.  


Kom nyss på att jag behöver verkligen plugga. Språk. Det är så många nationaliteter som vill ha kontakt och jag fattar nada. Har ju problem med skånskan så...va tror de om mig?!     

Får nog funderar på saken faktiskt. Pärer är iaf potatis. De har Ingrid lärt mig!!   Men vem kommer långt på...potatis?


Nåja. Just nu ska här slappas till tv:n tills JB kommer förbi och strör sitt sömnpulver. Som längst behöver utsikten ses, även i mörker faktiskt. Det är vackert!

Ska nog ringa runt in da hood imorgon och fråga om de instämmer.   


Ja de e humor...de e humor!!


Fast jag rännt runt som en lätt sönderstressad hela dagen så har öronen hört en del. Tänk att det varje år ska bli samma rabalder när det är dags för "rekreation". Traditionsvarning? 

Slappna av. Packa och andas och hoppas på uppehåll.

Ja ok, jag har ju (tror jag, vet gör jag faktiskt inte) de bättre av sambos på gång, men...det är ju inte så att man måste dela säng med nån stackars sängvätare eller nån som har nåt smittsamt? Ok...jo, jag då... ...men de andra ska väl vara städade? Och jag tänker inte tafsa på nån. Lovar och håller mina löften!!  Snarkfritt kan jag och det täppta huvudet dock inte garantera. Sry!   

Nåja...också som varje år så kommer det nog att bli jättebra i slutet. Alla va ju nöjda förra året.  

Man behöver ju inte skita i det blå skåpet liksom?!


Nu är det dags att kolla vädret för imorgon och se om "det går i lås"...

Ha en bra "torsdagslördag" imorgon hörrni. Ät gott och må bättre på Er.



Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards