Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Andra kapitlet

Av csa - 21 februari 2013 22:23

Vi tar väl lite bilder idag också va??

Det blev ju en väldans anstormning med kommentarer på bilderna som jag la ut igår, så...     


Nåväl.

Jag bloggar ju för mitt alter ego, dåliga minne och framtida läslust så. Kul dock att ha nån som kikat in. Tackar jag för! Hoppas det "gav" nåt.


Fortsättning från igår...:


"Köket som StorStädades"

Kapitel 2

A. Ja! Lampan är från Ikea.

B. Nej! inte golvet!  

   

 

Sådär ja.

Dagens bildranson gjort.

Har jag orken med att fixa bilder så kommer kanske sista kapitlet imorgon?

Annars tar jag fredag i slöformat och delger under helgen istället.

Vi får ´la se hörrni!!


Helgen ja. Den är ju snart här vettni!!   

Det ska väl bli lite sol???

De ska definitivt piffas och puffas och fluffas.

Det ska kanske också läggas lite golv. Nej, jag har inte tröttnat på köksgolvet redan. Men det finns ju lite fler rum i det här huset som behöver lite omvårdnad...

The NeverEnding life. Life with House. Speciellt gamla hus...har jag insett.


Nåt jag också ska passa på att göra är att ta en ordentlig koll på den där sambon jag har.

För...visst har jag en sån??     

Det har varit mkt "annat" den här veckan. Annat som vi fått splittra upp oss på.

Inte undra på att vi varit så rörande överrens just denna veckan!!    Skämt åt sido.

Vi är oftast eller alltid överrens.   

Vårat hemliga recept är helt enkelt:


 

  


Nu har jag varit tillräckligt rolig för idag va?!   

Skrivs mer när ni minst anar det.

Nattinatti!!


 
 
Camilla

Camilla

22 februari 2013 22:41

Men från mig ska du få en kommentar ;) Tycker mig se liggande panel där i köket ... Fiiiint som snus, vilken härlig arbetsbänk ni har vid fönstert. Vi har ju sålt vårat hus för ett litet mindre, nu då två av barnen flytt boet, och jag kan faktiskt sakna vårat stora kök vi hade tidigare ... Det är liksom hjärtat på nått vis. Roligt med renoveringar då man äntligen är klar ... men fasen va jobbigt under tiden ... Jag ser iallafall fram emot fler bilder ;).
Må så gott nu och hoppas ni får en fin helg tillsammans
Camilla

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

csa

22 februari 2013 23:23

TAAACK Camilla!!! Va glad jag blir =D
Nu har du lite fler att kika på ;)

Jag önskar mig ju det där huset på 400 kvm (typ) men...när det ska städas är jag glad över att det är mindre. Men det bästa av situationen har vi gjort och nu får det vara ifred ett tag till ;)
Skitnöjd är jag iaf!!!
Ha en härlig helg. Pussa Kliffen!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards