Alla inlägg den 8 december 2013

Av csa - 8 december 2013 01:08

Det började såhär.

Mot match.
Barnen är sjukt duktiga!!! Det märks en enorm skillnad på deras spel, mod och lagkänsla om man, som jag, inte ser deras framsteg varje träning.
Det är en härlig avslutning detta med Barn-Föräldra-Match!

Det har ju kommit lite vitt ja.
Somliga fick riktigt fnatt av detta. Ha-ha-ha!!!

Hoffa är allt en RIKTIG norrman han. Hur många svensk-registreringar vi än må hitta på, så gillar han att gå på tur, njuta snö och vara goågla' hela dan iaf. Så osvensk är han minsann. ;-)

Passade på att använda kameran idag.
Hoppas nåt blev nåt!! Somliga bilder kan jag aldrig ta om...så. Ge mig 10 bra, tack!!

Har inte hunnit kika på dem ännu för jag och sambon var på julbord hela kvällen i Dingtunatrakten. Eller vart vi nu var!?
Gott var det iaf. Proppmätt blev man.
M o P var snälla hund-barnvakter under tiden.

Nu har jag också gjort slut med Brad Pitt (World War Z). Den va inte så shabby.
Framförallt är jag nöjd med insikten om att OM det blev en sannfilm går jag säker!!
Yeah!! Inget biter här inte! !

Gonatt för länge sedan. Mycket imorgon (med).

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards