Alla inlägg den 24 december 2013

Av csa - 24 december 2013 23:40

Nu är den "över". Över låter lätt negativt. Men så är ikke fallet i år.
Den kunde fått vara i fleeera dagar utan problem! Den bästa julaftonen på många år om jag får säga't!

Sååå nöjd!
Ny tradition för i år - Fira HELA dagen hemma! Inget bilåkande hit och dit. Inget stressande för att "tillfredsställa" alla. Inget jäkt. Inget tjat. Bara göra och hinna det som VI valde att göra med dagen.
Smått religiös av facitet!!

Kunnat unna vovvarna allt de velat ha. Både gos, vila, långpromenad (m. efterföljande nödvändigt bad...hehe...) och hela dagen MED och ingen annan stans! DET värmer mitt mattehjärta.

Barnen har fått allt.
Nästan allt de önskade sig också! Och de har skrotat runt med sina val och viljor. Chockerande nog...inte ett ord om att det varit nåt de saknat av dagen! Det tar jag som ett bra betyg av våran egenjul. Eller vad vi ska kalla den?

Nu har vi äntligen fått prinsessorna i säng också. Många nya leksaker och annat tok var såklart mer lockande än att gå och sova. Precis som det ska vara på en julafton.
Gullungar!

Men allt gott har ett slut.
Proppmätta är vi.
Och hundarna ligger strödda över golv och övriga favoritställen. Hehe...

Tack min fina familj för att ni gjorde denna dag till mer än toppen.
Jag älskar Er!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards