Alla inlägg den 16 december 2013

Av csa - 16 december 2013 22:38

Och en dyr lagning av bil. Men det neggot skippar jag att tänka på. Så rullar vi imorgon igen då. 


Det låter fint det. Överskriften. Men det är faktiskt en jäkla kass kombination!!

Fullmåne = Pigg

Glädje = Piggare


Men glädjen kan jag ta. Det är för en vän. En riktigt fin vän. Åh va jag håller mången tumme för att glädje, mys, äventyr och skoj väntar henne framöver.

Jag veeet! Inte ta ut nåt i förskott...blabla...bla...men jag kan väl få vara glad iaf??!! Dåså!   


Go Girl!!! Jag hejjar på...från mitt håll. 


Det är bara 4 arbetsdagar kvar nu.

På fredag är vi Subbor. Carola...du ska inte komma du med?? Det är vi old Subbishar som ska ut för att liksom fira in ledighet och frosseri. HAHA!!


Det är ju också bara 5 dagar kvar tills det vänder vettni!! 


 

Jag behöver LJUSET!!!

Detta mörker...det är verkligen mörker!!

Blir så trött...orkeslös...trött...och orkeslös av det. 

Men snart är det på rätt sida om mörkret. Great!!


Det har varit en måndag med Prio idag.

Men en väldans smart elev...så det gick fint de där!! Han är inte så dum den pöjken!!   


Satserna tar sig.

(Nej Carola...inte sånna!!!!  ) Du vet...overallerna har avskräckt mig från tanken bara...CO...CK...nooooo!!!   


Ja det är humor...det är humor!!


Äldsta dottern ligger lite pyrt till. Hon åkte till IKEA utan mig idag. Det är inte helt okej. Hesheten hon dragit på sig är nog just pga civil olydnad mot förälder. Eller så dricker de whiskey i skolan. Inget förvånar mig längre såå...


Undra när man ska börja handla julklappar? Klä granen? Hitta julkänslan? Julbada?

Hm.

Det borde va dags för ett löp snart också. 


Inte idag iaf. Och jag ungefär en veckas göra att ta tag i på fronten IN imorgon så     !



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards