Alla inlägg den 21 december 2013

Av csa - 21 december 2013 17:58

Det gick amazing bra å shoppa.
Nästan helklar tror jag minsann vi blev.
T o m hundarnas klappar #check

Nu glöggar vi lite tycker jag.

Av csa - 21 december 2013 09:04

Hello Folks!

Jag har nu gått på julledigt och känner mig smått... "Är jag redan här och nu???"  

Rätt coolt!

  Väääldigt skönt!


Igår var det en liten hippsomhapp på jobbet. Ville göra klart men inte påbörja något stort som inte skulle hinnas med. Men, men. Det måste ju vara tillåtet även för en MIG att ha en lugnare dag än vanligt!? Tycker det jag!!

Fick ta lite ordrar ihop med M då våran lilla R aldrig dök upp...

Usch å fy fan!

När jag åkte till jobbet så fatta jag inte varför alla bilar liksom försvann ifrån mig (bakåt). Det var ju blött på hela vägen. Bytte radiokanal och fick då höra att det var ishalka under detta och alla uppmanades ta det LUUUUGNT i trafiken. Oooops! Lätta på gasen!!   

Helt ärligt kände jag inte nån halka...


Men så kom man då till jobbet och fick höra att han åkt av vägen i halkan och Chefen var iväg för att hjälpa till. 

Det slutade med att R fick åka ambulans pga smärtor.   Det hade tydligen varit lite mer än bara en liten avhalkning sas det. 

Och stackarn som också skulle gått på ledigt nu. Och dessutom fyller år på julafton. Jag lider verkligen med honom och hans familj. Hoppas detta slutar bra!!! 


Kom hem igår och var iväg till Biggis och handlade det mesta av maten till julen.

Det var inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. Okej. Klart de är folk. Men...med vassa ord och armbågar kommer man långt.   


Nu poppar vi julsånger och äter mysfrukost i ljusens sken.

DETTA har jag längtar efter!!!!   Mys. Lugn. Ro. Familjen!!!! 


Nu blir det julklappsshopping för mig och sambon. Kidsen på två-och-fyra ben får sällskap av mormor å morfar under tiden. Skönt att slippa stressa!!


Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards