Alla inlägg den 15 december 2013

Av csa - 15 december 2013 23:14

Då går det som det går.

Det blir inte riktigt som man tänkt. Ibland kan det bli bättre faktiskt. Ja, än man trodde från början alltså. Testa. Våga.

De man inte vet nåt om. Det vet man inte. 

Lyssna aldrig på skrönor.

Bilda din egen uppfattning för guds skull.


Det kan också gå åt andra hållet.

Men det vet man ju heller inte från början.


Hyperförkyld dotter just nu. 

Tror hon har gjort av med en hel rulle med snorpapper bara på andra halvan av dagen. Bad tajming.

Hoppas hon vaknar pigg och bättre imorgon bara.

Ibland är hoppet det sista man kan förlita sig på. 


Man kan inte finnas till för alla. Men sina barn...ja de lär man ta sitt ansvar över. De har ju bara två föräldrar. Mina tog hand om mig när jag var sjuk. De gjorde de sanneligen. Bra också!! 


Supermorsan. Den finns nog inte. Men när man får "Jag älskar dig mamma - Stjärnstopp!!" eller varför inte "Love you - MOSTLY!!"

Ja då känner man sig så nära en sån man bara kan komma. Gullungar!!


Det är nedräkning nu.

Det är nära.

Det är...söndagen den 15 december. Spöregn. 3:e advent. Proppmätt!!

Tummar hållna för morgondagen!!!!!!

Gonatt.


Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards