Alla inlägg den 14 december 2013

Av csa - 14 december 2013 19:05

Oj!! Det går fort nu.

Igår hann jag knappt jobba innan ja skulle hem och kasta mig in i duschen innan upplocket från Min Lola och Sami. Hann bli klar i tid (bra Stina!!!) och så bar det av med cider i hann´. 


Jädrans vilken rolig julfest!!!   Rätt god mat, trevligt sällskap vid bordet och godingar nästan överallt. Skitbra underhållning och jädrans va de kunde ta ton!!! 


             


Efter god mat, skålar, blod, ambulans, poliser, dans, dryga männskor och massa skratt blev vi hämtade vid 1.30 för att åka hemåt jag och Sötnöten. 


 

Hon är nåt av det gulligaste (både på insidan och utsidan) som jag vet om. 

En sån där RIKTIG Goding!!   


Somnade vid 3-4 nåt...


-------------------------------------------------------------


Uppvaknande vid 6:30. Gick upp på riktigt vid 9 och ramla i duschen för att piggna till. Vakna till vid 13:30.   


Och så vakna man upp till detta också. Stöööön...


 


Lite lätt Skallebankande "kom förbi"... Jättekonstigt!!!    

Tog å "gjorde en Doris"...en liten stund... 


 


Hamnade  på första parkett.

A-lagsrumpor i sikte. Eller jag menar såklart A-lags-SPELARE i sikte. Duktiga och vinst!!


 


Sen blev det ännu bättre.   


 

  HILDA, mamma, Hugo och Hannes kom!! 

Pappa Sami spela lite B-lagsmatch och det var en fartfylld historia. 


Och så...ja...jag har ju nåt slags aura runt mig som skapar saker misstänker jag skarpt!   

Brandlarm!! Jordens bästa ljud när man har tungt huvud redan. Tackar!!


Men det tog väl inte så himlans lång stund utomhus innan brandmännen kom och fixa problemet. Tror de va en bastu som va orsaken...


Alltså hur många dagar om året hinner man ha närkontakt med alla tre Blåljusen på ett dygn??? Vet inte om det är en merit men...ja...  ...saker händer. De va skoj så länge det hände men nu kan de få lugna ner sig lite... Jag tänkte överleva till jul. 


Nu hemma igen och jag är lite småseg... Det blir pizza, mys och film ikväll. Det är ungefär va jag orkar med just nu. 


Tack alla fina vänner för en härlig julfest och Tack Carola för en "två-dagars"   


Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards