Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Lugn Lördag!!

Av csa - 29 mars 2014 20:58

Men just nu känns den som tillräckligt fartfylld för orken.
Jättetrött!

Morgonen började rosa, efter 10 timmars sömn, som sagts. 

Tänk att allt blir liiite trevligare bara det finns en gnutta rosa med i handlingen!? ;-) Jättekonstigt!!! Inte alls.

Sen behövdes det ju (för 3 månader sedan) verkligen göras nåt åt de två grå/brun/prick/dammiga bilarna.
Så de fick hälsa på Statoil.

Och de blev rätt ok avsköljda där.
En blev ljusgrå. En blev blå. Märkligt... Var det då de såg ut???

Sen blev de gnuggade med nåt av sambon.
Jag tror det var hundarnas shampo som gick åt. För gud va gott hela parkeringen luktade sen!! :-))

Själv hittade jag en stol. Där sov man gott.
Hur trött kan man bli av att åka 10 min bil?
Tur kaffe finns. Annars sov jag väl ännu!?

Barnen stod för eftermiddagsunderhållningen.

Hoffa var väldigt glad över att få vara med och leka. Eller fick å fick...han tog sig in i leken! Haha!! Alla gröna och gula bollarna blev snabbt preparerade med ett "lätt" lager dräggel och spriddes ut över hela tomten.
Hehe... Barn som barn. ;-)

Åkte med sambon på innebandymatch. Knappt en handfull publik, vilket passar virrpannan utmärkt! Annars hade jag nog fått spunk och fått åka hem...
Men istället fick jag en fin pratstund med Lola och Hildis. Grabbarna tog Hannah hand om. Hehe...#pusspuss #vemvet ;-)

Så här mycket har det inte hänt mig på en hel vecka!!!! Oerhört slut i skallen nu. Och jag har bara SETAT STILL hela dagen!!! Skrämmande. Riktigt skrämmande tycker jag :'( Vill inte ha det såhär mera.
Med andra ord sover jag förhoppningsvis gott om en kvart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards