Alla inlägg den 16 mars 2014

Av csa - 16 mars 2014 18:02

Några timmars sömn blev det även i natt. Behöver otaliga fler känner jag...


Tog tag i golv, plock, tvätt m.m på förmiddagen. Kändes okej. En stund. 


Sen blev det..."obra". I en "explosion" åkte kläder på och ut genom dörren. Redan efter 100 meter kände jag vilket stort misstag det var. Men...ibland bara går man. Fast det inte går. För att man behöver. 

Resultatet är att hemgången var oooooolidig!!   

Blåsorna är inte å leka med. 5-kronors storlek under BÅDA fötterna. Great!! 

Behöver inte få det berättat för mig. Jag är redan trött på mig själv. Och mer trött på att jag inte är "jag". 


Efter några timmars nerkylning...och försök till hemsidebygge... 


Buren och lite till åkte ur bilarna. Nu ska den få nytt hem. Grabbarna har inte förtjänat att vara kassler mera. Och nu borde ju även Doran få plats med dem där bak.

Frågan är ju bara...grindar?

Ny bil?

Suck!

Orkar inte tänka. 


Huvudsaken är väl att de kan få plats nu? 

Än så länge. Hoffa...hur mycket mer tänker du växa?   

Högre vill jag inte ha han. Det är inte vackert med bara en massa långa ben som aldrig kommer på rätt plats i helheten. Det är ju Grosservarning på sånt. Och det är en annan ras det. 

Jag har haft en Puck. Frågor på den?


Nu blir det lite kökstid med sambon. Morotskakor med grönsaksmos. Nytt och oprovat. Hoppas det är gott!


Av csa - 16 mars 2014 10:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards