Alla inlägg den 8 mars 2014

Av csa - 8 mars 2014 00:15

Vilken semesterdag!!!
Den kunde knappt börjat mörkare...
Men kunde fan inte slutat ljusare heller!!!

Ledig för utställning m grabbarna. Strängnäs. "Nära" och bra.

Men de senaste dagarna har ju varit hyffsat otrevliga måste jag säga.
Nej jag vill inte gå till läkaren!! Jag VÄGRAR spola bihålorna. Såå...Alvedon...Ipren...Nasonex. Mina närmaste vänner.
Men imorse fanns det bara Jag orkar inte!! Så sagt o gjort. Husse o Bosse fick åka själva på utställning. Husse som inte heller är 100 i topp pga tandvärk... Det är MYCKET skit nu får jag påstå utan överdrift!!!

Tjejerna i skolan. Jag, Doris o Hoffa hemma. Liverapport från ringside tack vare bästa Ia <3
Och vilka jävla rapporter det kom!!!
Hann knappt svälja tabletterna innan det kom ett Bosse vann ch.klassen
Åh vilken glädje!!!
Sen är man ju inte den skarpaste kniven i lådan... Han vann ju Bästa Hane!!
Ögonen rann mer än pga stoppet i skallen!!!

Ett tu...BÄST I RASEN!!!!!
Hela dagen blev jättekonstig helt plötsligt där. Va är det jag missar????

Och får man chansen så tar man den. Samma domare som i Rasen skulle döma Gruppen. Då stannar man (tydligen)!!??

Bara att snyta sig och vingla ut med bilen för barnhämtning, pakethandel, hem för dusch och så avlämning på disco av den äldsta dottern.
Den lilla...hon däcka ihop!! :-(((

Bäddade ner sig i soffan med Doris och blev bara hängigare o hängigare...ont i huvudet, ögonen o halsen... Feber.
Kan inte bara ALLA baciller ta o byta kommun nu???? Det går ju bara runt här!!!!

Mitt i tröstandet så plingar mobilen.
Bosse m släkt - Bästa Uppfödargrupp!!
Sekunden senare (kändes det som) kom detta!!!

Och ännu en fiiiin bild!!!

BÄST I GRUPP 2!!!!
Våran lilla Bosse!!!??
Han som jag stod och petade bort lera mellan tårna på i morse!!?
Bonn-/soff-/gose-grisen...bäst av alla vovvar i grupp 2???

Det är faktiskt bara sjukt!!
Sjukt FANTASTISKT TREVLIGT självklart!!! Men...rätt höga odds på den lappen.
Att det tydligen irriterade en heeel del ser jag bara som komiskt. För i min värld är inte utställning någon att dö för. Så kan det då bara få vara nåt jättefantastiskt för oss!!?? Kan man få ha EN dag i solen utan att det ger sår så djupa att det blir jobbigt? Vi är på ca 1-4 utst per år liksom.
Nästan så man får lust att skratta...

Och hem kom mina Hjältar också.
Och discoprinsessan med.
Helt slut av att ha firat sin kompis på 10års dagen.
Men nöjd o glad med sin fredagskväll bland kompisarna, discorök och massa musik.


Lillasyster (liggandes) somnade mitt i Lets Dance. Helt slut!!
Känner lätt med henne. Är helt mossig i hela skallen.
Storasyster föll bort till sist hon med.
Sambon o vovvar sover också nu.

Skrotfamiljen har däckat. Men vi hade iaf en jäkligt fin hund idag!!!! Det lever vi på. Vi skogsmullar utan höga hopp i vardagen. Men vi är vi. Och det gör vi rätt bra. Inte som alla andra...bara Vi liksom.

Tack för ALLA Grattis idag!!
Tack för alla Kryapå...
Tack Ia o Pernilla för allt ni-vet-vad...och som Hejjarklack gjorde ni ett superbt jobb hörde jag ryktena sjöng om. It's your fault!! :-P

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards