Alla inlägg den 15 mars 2014

Av csa - 15 mars 2014 23:33

Jag tror faktiskt jag sov. Gott. Mellan 5 och 9.
Sen fortgick dagen med...

Kontoret. Clean-up-time!
Fastnade nästan omgående i minnenas djup.
Och nu är de sorterade. Några upphängda. De flesta nerpackade.
Blev ståendes en bra stund och såg på Bosses skörd. En del av den...

Herrejösses vilka priser!!
Vilka minnen bakom dem. Tänk så många som gjort detta till vackra minnen och inte "bara" rosetter!! Det är verkligen det riktiga priset i alltet.

Hittade t o m de allra första han fick. Hans allra första utställning. Ridhus. Kunde knappt gå i koppel. Haha!!

"Bara" en inoff. ;-)
Men de var nog rätt bra bedömt. Domarens ord minns jag. "-Han må vara yngre och mindre klar än motståndet...men jag bara kan INTE bortse från hans oerhört fina rörelser!!!"
Undra om det domslutet håller i sig? ;-)

Passade även på att kika lite i boxen med Dante, Puck och Falcons priser.

Våran Wall of Fame. :-D
Triss i Svenska Championat. Två av grabbarna har ju även förärats med Finska. På sina första försök båda två!!
Det är lite coolt tycker jag.


 


Efter städningen blev det dags att hålla ett löfte till några vänner.
Vila!
Det infriades genom att...

 

Glassen var god. Filmen var verkligen ett dåååligt slut på. Jag fatta inte iaf.

Sen var det dags för vovvarna att få röra lite på sig.
Och det var då både lerigt och knöligt. Men hem kom vi till sist!!

Sambons tandhistoria fick idag en ny vändning. Den påbörjade rotfyllningen övergick ju i penicillinkur som idag äntligen började hjälpa mot infektionen. Jippi!! (i ett par timmar) För nyss kom nästa kapitel. Tanden gick sönder mitt i middagen.
Spännande! Nej!!

Och efter dagens stormande får jag tyvärr nu meddela att det är totalt vitt i hela omnejden igen. På ett par timmar!!
Det var inte det jag hade hoppats på.
Tina bort fort!!!
Det var vackert som det var!!! (Trots stormandet...)

 


Av csa - 15 mars 2014 23:02

Igår fyllde lilla Ida 10!
Vart gick åren??
Hon va ju nyss...

Och så vips!

Redo för en tur med sin nya fina cykel!!

Hon beställde sin egen middagsmeny. Hon fick presenter hon gillade.
Vi hade en väldigt mysig kväll!

Är oerhört stolt över henne! Hon är en ärlig, snäll och omtänksam tjej.
Duktig i skolan! Mot de odds hon nu ställs emot... Hoppas det kommer ordna sig.
Rättvist.

Älskar våran lilla "Tussi" mer än allt!! Hon var ju den första liksom. Den första som gav mig den finaste titeln man kan få...
Mamma.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards