Alla inlägg den 13 mars 2014

Av csa - 13 mars 2014 22:56

Det har inte varit en alltför tokig dag idag.
Om än hysterisk. På några plan. Men...jag fick nog mitt sagt på många vis. Fick iaf 4 SC att tystna...

Och hem kom man ju också.

Gått promenad i ett babblande tempo. Sambon har ju fått penicillin nu så. ;-)

Sen kom jag på...

För väldigt länge sen var det en STOR dag idag. Det var snöfall i ymnigt angrepp. Det var en orolig Falcon svassandes runt hela mig i nästan ett helt dygn. Nästan första/enda gången jag allvarligt varit ARG på honom. Men täänk vilken jäkla klok hund han var <3
Puck...sjuk...nyopererad efter att nästan strykit med på sin egen årsdag. Knäppgöken!
Ett Mig som hade ett midjemått på över 120 cm. Colaburkarna stod fint där på. :-D Sjukskriven. Åthutad att sitta still och göra ingenting...eller bli inlagd. Uscha!!!

Fattar inte va tiden har gått????

Måste nog gå och sova lite nu.
För kl 4 "imorgon" hände nåt som på riktigt inte gick upp för mig vad det var. Just där och då.
Fostervattnet gick. 5 veckor före planerat.
Och jag blev ståendes i en enorm pöl...tänkandes...och sen, smått Stina irriterat, sa till en yrvaken stackars Kaj:
"-Hur faaan kan jag va sååå pissnödig? Jag va ju uppe kl 2 senast!!!!"

HAHAHA!!!!
Vilka minnen som kom upp nu.

Gonatt!! Må drömmar komma bakom tunga ögonlock!!!

Av csa - 13 mars 2014 00:04

And I'm up! Again!!
#suck

Någonstans i nutidstanken är jag rätt nöjd med utgången av gårdagens ilska.
Det var rätt stort gjort av den nya rektorn att ringa hit och innerligt beklaga den lilla "felbedömningen" som inträffade.
Undra om lärarens sjukfrånvaro hör ihop med det inträffade?
Undra vem som skvallrat?
Undra hur länge hen får hållas...

Dagen började i blodbad i badrummet.
Och ett litet troll till dotter.

Läxläsningen idag prioriterade bort allt annat. Det var faktiskt en rolig stund. Många gapskratt. Behövde't!

Rotfyllning blev det för sambon.
Han...ja... De hade inte varit så skönt. Eller är inte.
Jag har nog ingen normal smärttröskel? Inte för att jag påstår att de va mysigt eller så. Men det har iaf funnits värre stunder hos tandplågaren måste jag säga.

Ska sova - senast nyss!!
Men...

När ska man ha semester i år..?

Kaffesugen.

Missade Mia på Grötö. Skiiit!!!

Hur högt kan en katt spinna igentligen?

Bio?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards