Alla inlägg under april 2014

Av csa - 25 april 2014 00:49

Imorgon...

SKA jag fixa håret. Alltså borsta, olja, platta...va som de ska va.

Det kan ju hända att nåt spännande händer också.

Little to excited to go to sleep right now.
Men det är väl bra??

Av csa - 24 april 2014 23:38

...am.
Fine. Today.

Och de här två har stor inverkan däri. <3 <3

Vi har faktiskt städat lite idag.
Mest jag.
Och baaara i två rum. Braaa!!! #applåderarmigsjälv
Luddisarna var mer orsaken till att det behövdes.
Teamwork kallas sånt.

En skön skogspromenad blev det också.
Vattenodjuret hann minsann hitta ett surdike idag med.
Det är tur han är söt. ;-)

Över levde en trip till City Gross.
Det var riktigt lugnt faktiskt. #andasut

Vid hemkomsten hade vi besök. En blyg men STOOR älg var ute på kvällspromenad ute på åkrarna. Mäktigt!!

Av csa - 24 april 2014 09:50

Talar kläderna om för andra hur man är som person?
Budskapet givet.

Av csa - 24 april 2014 00:02

En nästan normal dag.

Lugn...tills...men det är glömt nu. Raderat. Suddat. Borta. 

Två mål.

Tvätta en maskin tvätt.

Gå en promenad.


Jag hann faktiskt mera än så. Känner mig stolt över mig själv.

Men tar en dag i taget.


Det var sååå attans nära att jag lyckades sova en HEL NATT natten som var. Sååå nära.

Det är ff mitt största mål.

Kommer inte ihåg senast de hände...

Rätt förskräckligt, egentligen. Och det beror inte på att jag inte har närminnet med mig nu. Det beror på att det var så länge sen att till och med "bort-minnet" inte räcker till.   


Men det kom en liten ledsen tjej någonstans mitt i natten. Mardrömmar.

Det var så mysigt att få ligga och kramas med henne resten av natten.

Nu ska man inte önska sina barn mardrömmar...men hon kan väl få en liten en...bara så mamma kan få kramas i natt också?!    


Imorgon är en ny dag.

8 timmar. Kör.


Av csa - 22 april 2014 23:10

Det börjar ÄNTLIGEN kännas som om den värsta pärsen klingar av... *peppar, peppar

Och helt slut känner jag mig. Måtte man få sova i natt. Ostört. Och gärna länge!!! 


Snacka om att man inte kör ostört på nätet!!

Nångång tänkt på det? 

Nu fick jag iaf en aha:are. 


Här på kvällen satt jag och googlade runt på bord. Avlastningbord närmare bestämt.

Blocket. Tradera. Begagnat-sidor. osv. osv.

Hittade inget som var värt priset. Nytt vill jag inte ha. 

Nu.

Varenda nätsida jag besöker, som har reklam (inkl. denna), så nog sjutton så dyker det upp reklamer om Avlastningbord!!?   


Och så säger de att vanligt folk inte "checkas"...  

Jo. Jo. Inte fasen är det en daily-thing att göra reklam för vågar jag påstå. 


Om Gud är god så ska jag ta min nya Kallentoft och förena mig med imorgon. Avslappning delux. 

Vart inte en tanke på läsning idag om man säger så.


!!!

Av csa - 22 april 2014 18:26

Mördande huvudvärk sen igår kväll.
Känslan när du sen "sovit" hela natten men ständigt vaknar...för att sen gå upp för att försöka få i dig något av föda...men hela dagen envisas med att fortsätta med samma vidriga huvudvärk. Så det resulterar i att du ligger i fosterställning och vågar knappt ta djupa andetag.

Jag lovar att du då är redo att döda den/de som ringt MINST 6ggr på en timme. Och varje uppringning varade ungefär 30 signaler!!!
Men du pallar inte att resa huvudet från kudden med risk för att kräkas/svimma...för att tala om för den i andra änden ord den kommer behöva uppslagsverk för att kunna tyda...!

Det är min känsla för denna tisdag det.

Jag har f*n inte beställt detta! Och inte förtjänat det heller!! Men den som ringde kan för min del få ha detta livet ut. Som ett minne från mig.

Men chansen kommer inte åter.
Nu är telefonen urkopplad.

Ännu en värktablett. Gonatt.

Av csa - 22 april 2014 00:09

På hemvägen från affären...
Från hysteriskt folk. Mot landets lugn.
Valet är rätt lätt.

På hemmaplan...
Här kan man jobba ostört.
Eller som jag. Inte få nåt gjort.
Lusten finns. Men det går inte.
Vet inte hur jag ska förklara... Så jag låter bli.

Jag har iaf mina vakthundar.
De finaste. <3 <3

Känns tryggt.

Av csa - 21 april 2014 08:54

Ett gammalt skabbigt "f**kingfuru"bord +Lite vitfärg, En snickarsambo, Ett par spillbitar köksgolv, Kantlister = Nytt fräscht bord :-)

Det är tur jag har min sambo med inte tummen mitt i handen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards