Alla inlägg under april 2014

Av csa - 21 april 2014 00:04

Tack "someone" för solen idag.

Av csa - 19 april 2014 23:58

Till sist.
Klockan 4 i morse så var det bara jättetjock dimma kan ja lova.
Sen mulet hela förmiddagen.
Brudarna fick leta påskägg inne. Smidigt att inte behöva byta bort pyjamasen för jackpott liksom ;-) Ida nöjd över att påskägg förbises av påskharar i år. Jodåsörruatt.
Vet inte hur länge de höll på. Med letandet alltså. Påskharen hade riktigt kluriga ledtrådar i år!! Och pappas handstil!? Eller lämnar påskharen äggen hos alla föräldrar...som sen får äran att göra skattjakter av det!? Vi kom nog inte fram till facit där... :-P

Nästan så hoppet gav upp. Då kom solen.

Och det är ju skapligt fint det.

Tjejerna tränade lite agility medan vi klura på allt mellan himmel och vitfärg.

Doris körde tredubbla varv gissar jag på. :-D
Lite fortare. Inte mobilfotograferingshastighet mao.
De va ett långt ord det.

...hm...mer då...

Önskar mig ett gäng blommor för plantering gör jag.

Men det blir inte imorgon det.
Nu står ögonen rakt i kors dessutom.

Nu gonatt.

Av csa - 19 april 2014 09:00

Så de blev... ;-)

Av csa - 19 april 2014 01:14


Infall.

Precis sköljt och gnott ur smeten. Tror hårskalpen ligger kvar i duschkabinen.
Torka håret NU finns inte i min värld.
Ska iaf bli spännande att vakna imorgon.

Nu är jag ÄNTLIGEN trött!!!
#halleluja
Gonatt!

Av csa - 18 april 2014 12:01

Att inte "vara med i matchen" är inte kul.
Men att förväntas vara med är en värre känsla.
Jag är inte med just nu.
De är det värsta jag upplevt!
(Sala 2014 t ex. Den som var heeelt fantastisk!!!
"-...Eeh...Kan vi ta den dagen igen? Jag fattade inte..?!")

Nu blev jag lätt trött. #andas
Jag fattar inte en hel del just nu. Det är bara att inse. Värst för mig!! Det vore dock bättre/lättare ryggsäck att bära om andra fattade att jag inte fattar! =Det blir mindre jobbigt för mig då!!
Kommunikation är en bra sak...

Jag gillar inte starten på den här dagen!!! :'-(

Av csa - 17 april 2014 11:14

Tjejerna har kommit hem från m o m nu.
De har haft det mer än bra.

En av alla saker de kom hem med.

Känns skönt att de haft någon som orkar "leka ur" dem nu.

Fick en fin bild igår.

De gäller väl bara att försöka solla ut vad just det där "viktigaste" är.
Klurigt!!
Kan det vara att sova? För då ska jag prova det en stund nu.

Av csa - 16 april 2014 11:00

De vart liksom konstigt igår.
Handen på hjärtat. Har en väldigt fin vän i en människa jag inte tänkt så om.
Känns konstigt. Hur kan man missa en sån?
Man kanske skulle titta lite mer. Runt sig?

Tackade henne. Fast...undra om hon vet hur mycket vikt det verkligen ligger i det korta ordet!?
Det hoppas jag hon gör.

Sån där funktion skulle man ha.
Bara plugga in "svansen" någonstans och vips va man fulladdad, pigg och kunde köra i 110 igen.

Tålamod...sa han igår... Nu en sak i taget...
Jojo. INTE en av mina bättre egenskaper!!
Vill åka till Biltema och köpa nya delar och byta ut de som inte funkar...och vips (igen) så är man som vanligt igen!

Sova lite nu. Känner mig full.

Av csa - 14 april 2014 23:20

Är så lycklig över vovvarnas prestationer idag!!
Det "enda" som just nu är det enda roliga jag kan andas mig lugnt igenom är just tiden som hundarna ger mig.
Då kan jag både skratta och känna glädje. Som förr...liksom...

När ja kom hem satt vi o fikade en stund och fundera på vad vi skulle göra med idag.
Barnlöshet ger ju lite spelutrymme.
Och andas behövde jag verkligen.

Spåra för sjutton. Det var ju jättelänge sedan!

Och ju trassligare vägar man kan ta...ju roligare än det ju om de lyckas knäcka nötterna.

Man går inte runt något. Man går rakt igenom. :-)

Doris först ut. Svåraste stället.
Som en vessla!! Missa nån "apport" i farten men hitta slutet! Duktig tjej!!!

Hoffa. Har ju bara haft nån övergång och minisök typ, i sin karriär.
Han var imponerande duktig!!! Rask fart. Dammsugare! Sket i att det pågick nåt slags crosslopp rakt framför spåret. Med synintryck om han bara lyft skallen. Men den var klistrad i marken. Läckert!!! Lite Dantetakter faktiskt...om jag ska hitta liknelse. Och det vill säga DUKTIG på riktigt!

"-Häääng med husse! Här går det uppför!!!"

Och slutet drog!!!

Slutet funnet. Jackpot i godis och beröm!!

Bosse. Det absolut trassligaste av spåren. Men han höll intresset!!!! Han jobba lägre än någonsin. Han fatta ju!!!

Hehe...krypstil in action... #elakspårläggare

Mobilens batteri var nära döden så korten blev ju suddigare än värst. Sen frös hela alltihopa innan de va klart.
Men jag blir så glad över facit idag!!! så va gör det om det finns bilder eller ej..?!

Nu sova. Gärna gott!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards