Alla inlägg den 10 januari 2014

Av csa - 10 januari 2014 23:51

Det är då jag bjuder Er på ännu ett Stina-citat.
Jag är omtänksam!!!

För att verka mer mänsklig...

Jag har hittat botten på tvättkorgen idag!
I allafall på 1 av de 7 jag har.
Det är inte illa pinkat för att bo med dessa klädesbytande monster till underbara döttrar!!

Nu blir det läsning för hela slanten. Sjuk bok!!!


Av csa - 10 januari 2014 09:00

Vaknade i bra tid idag. Tidigt. Mörkt ute och stooorm. Hela kåken knakade.
Är glad över att va "hemmafru" idag.

Första tvättmaskinen går sista varven. Inte såå skoj fredagssyssla. Men det verkar vara dumt att gå "med rumpan bar" i detta vädret.

Tar o citerar ett sms som kom nyss. För att bättra på mitt ego.
"Du är så duktig och snygg!!"

Med de orden ringandes i öronen så sparkar jag vidare denna dag.

Av csa - 10 januari 2014 00:32

För det var det!!
Spotta i regnet. Det spelar liksom ingen roll.

Vaknade ur en fin dröm. Flyttade till Norge. Åt Onkels suveräna laupskaus. Gick på fjället. Skalands alla måsar skriade. Haha!! Minns det som igår när man låg på loftet på Senja och försökte sova, medan de jäkla fåglarna hade party natten lång. Den lilla solen går ju liksom inte ner där på sommarnätterna... Det var en fin dröm det.

Klippte mig idag. Huuu va kort de blev. Nu är det så kort att familjen kallar mig Rapuntzels ersättare. En halv till en hel "dec" åkte av. Nu kan jag ju stoppa ner det i byxlinningen längre. Attans.

Tog sen en egentid med Hoffa. Ut över åkrar, genom skog och ut på åkrar och hemåt. Stövlar på. Grrrr...
De dödar mej!! Eller iaf mina knän.
Arg och smärta.
Önskade mig till hvetet och borrade ner mig i soffan och svor... Jag skulle ju ut med de andra två!!!!
Men när det smärtade bara jag rörde på tårna så blev jag besegrad.

Tills Ia räddade mitt humör genom smarta ord. Tack vännen!!!!! Du e go du.
Imorgon ska jag ut på jakt! MED knäskydden på - from scratch.

Painkillers. Revenge x2. Frukt-med-gott-lass. Då ler man. Trots spöregnet ute.

Nu en av mina stora favvofilmer. "Law abiding citizen".
Inte sett den? GÖR'T!!!

Nu torkar vi upp tills imorgon.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards