Alla inlägg den 28 januari 2014

Av csa - 28 januari 2014 14:29

Medans Ejlert älskar på jobbet  ...så är jag inte där!   

Jag vet inte hur jag ska tolka detta...och frågan är om jag kommer att komma över detta någonsin???   

Terapi...är sånt dyrt?? Annars kan det vara rätt okej med choklad som tröst också...     


Men jag är bara ego idag. #andas...andas...andas Smått ångest JAVISST.   Men nu är det klippt! Sååå kort! Så lite frissigt. Så skönt! 


 

Holy javisst! Kosta på mig en produkt också...  

#andas #papperspåse #lugnande medel...


Terapi...behovet ökade drastiskt... 


Men Sagabiografen är ju ljuvlig!! Filmen går ju hela helgen här! Hemma! Lokalt! Braaaa!!!

Frågan är...fredag eller lördag...söndag..? Hm...

Fredag kan ju faktiskt funka nu när jag bytte fredagsgrupp. Hade ju egentligen "min" nu på fredag men...så vips hamna man i förra veckans...mao...då har jag jag "gjort min"...förra veckan...fast jag inte gjorde den!   

Logik är inte alltid logiskt.

Haha!

Lördag är det bl a nåt kalas...söndag är det innebandy m.m Vilken dag var det ved?? Ojoj. Mitch-matcha-vardagen var det. 


Ska familjen Ojala göra dårå???? Frost-sugna??? Saga är typ 40 spänn billigare än SF där det verkar va omöjligt att boka via nätet. Dåligt. Fast ekonomiskt bra. 


Dags att försöka få övervåningen hel. Jag vet inte vad de gör. Eller varför. Men roligt verkar det vara!! #duns #bank #inteklirrännumensäkertsnart #gapskratt

Och grejjer ÖÖÖÖVERALLT.

Sen blir det lite innebandy. Tro om man hinner hånka? Kan ju ta walkabouts under tiden...typ... #planering #kompa #mix #niomånadersfirande


Hoffa blir junior idag! Hipp Hipp Hurra för LILLEMANN!!   (Han har redan fått gotterier...så nu vet jag vad han önskar!!) 


Dags att göra lite research eller hur de stavas...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards