Alla inlägg den 31 januari 2014

Av csa - 31 januari 2014 23:02

Det var av många anledningar denna helgen ÄNTLIGEN kom!!
Främst för att just transportering till- och från jobbet har blivit ett jäkla gissel pga bajsbilen.
Det är då en enorm tur att man har så snälla, hjälpsamma arbetskamrater!! Det finns verkligen guldkorn i mitt liv <3
Sambon ska med under den elogen också.

Andra stora anledningen...

Snöööö. I MÄNGDER. Bor vi i norrland? Det trodde jag inte...!? För där "ska" väl sånt här höra till. Inte decimetrar på fjuttiga timmar.
Här ska det regna. Typ.
Iofs så gjorde det det också (imorse). Men den var samtidigt -5!??
Och dagens slutade då som bilden ovan. Igendrivet. Vräkande. Precis det jag gillar minst.

Nåt jag däremot gillar MYCKET är att göra mina barn glada.
Och de nästan skrek när jag kom hem kl 15. För jag hade ju lovat dem FROSTpremiären om jag hann hem.
Mia blev min ängel idag!!! Hon som hade tänkt stanna till 16 gick hem kl 14 - för min skull!!! Hon fick det till att "det var skönt med kortfredag..." men så var ju inte planen när jag frågade. Gulle!!

Så hann iväg gjorde vi ju. Brudarna å jag. Möttes av Carola, Hannes o Hugo. Storgodisshoppade...och utprovning av brillor. Första filmen jag sett i 3D tror jag!? Så det var bara att ducka för snöskred, sågar och andra effekter. Coolt jo. Tack fina vännerna våra för idag :-) Nästa gång Thailand. ;-)

Hannah rysligt trött när vi kom hem till dukat bord. Lät täppt och var lite varm... Hoppas det inte är nåt på G. Hon ska ju på kalas imorgon!! Hm...

Men allt blir "borta" om de där som tjänar slantar på snöröj inte tar och kopplar ihop snöskredet med oframkomlighet.
Puckon!!
Men Pengar In. Det fattar de minsann glasklart!!?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards