Alla inlägg den 19 januari 2014

Av csa - 19 januari 2014 22:59

Det var dagens bästa det! Tradera är ett roligt ställe. När man vinner.

Så nu får det bli vår så jag kan bruka min vinst.


Annars...

Som igår. Men tyvärr högre temp. Drit!! 

Sova. Äta. Sova. 

Gick en promenad med doggarna. Helt slut efteråt! Svetten sprutade. Feber är ett jävla skit!! Känner mig nästan pigg just när tabletterna funkar. Sen skaka sönder däremellan. Högra halvan av huvudet är som halvdöd. Bihålorna...  


Blir mest irriterad över att hela helgen gått åt. 

I stora drag har jag "hunnit med" att gå två promenader och klippt 18x3 klor. 

Det är väl inte mycket att skryta med antar jag.

Men all levande tid har iaf gått åt hundarna. Det känns bra. De behöver det ju. För så vitt jag vet så går de inte på toan själva. Nog för att kattens dass är välbesökt emellanåt av somliga...men då sköts mer "upptag och intag" om man säger så.   


Nu behöver jag sova för att orka med morgondagen.

Dålig start på läxan blir det. Men va gör man när man inte är "rätt och riktig"?!


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards