Alla inlägg den 12 januari 2014

Av csa - 12 januari 2014 21:16

Då var det över. Min "lilla" långledighet. 

Det känns rätt okej faktiskt! På ett vis. 

Det känns jobbigt...att behöva kliva upp till en klocka!! som dessutom kommer sjunga "Kristina Kantarell..." klockan 5. Det är ju ungefär samma tid som jag har somnat i 3 veckor...

Det känns lite...spännande, i det hela. 

Har nåt ändrats?? Har ledigheten skapat mer leenden och mindre fnys, mummel och klagan?

Ja det är onekligen spännande.   


Idag har det varit kallt. Hata kyla! Men ut i skogen bar det ju av.


 

Trötta nöjda grabbar har Afterwork i köket efteråt. 

Och som kartan visar...ingen vilsegång idag inte!   

Smart move/tips att be mig ladda-ner en app så jag liksom har kartan med mig.

Men. Så ska man kunna läsa kartor också...   Men idag gick de bra! 


Hur som haver...

Det blev innebandy-prova-på för Ida idag.

I polisens träningshall i Vås med en polis som ledare. Jag tror de kommer bli ordning och reda på brudarna!   

Och det roligaste var väl att Ida både kom på själv att hon ville prova. Att hon åkte. Att hon provade. Att hon klurade. Att hon sen bestämde sig för att Jovisst! detta vill hon göra!

Häftigt! 

Nu är det väl bara mamman...(och pappan väl?  ) som ska ta sig i kragarna och göra nåt för föreningen också.   

Undra om de inte va nå slags träning imorgon...?...fast jag kan ju ha fel...  ...


Men först ska vi väl överleva morgondagens arbetsdag va? Man kan ju komma hem, totalt, mentalt slut. 

Det kan bli intressant. Det var ju 23 dagar sen jag var där sist...


Gud vilket uruselt TV-utbud den här söndagen bjöd på! Lika bra att gå och läsa sin bok och hamna i sömn. Om man lyckas.


Av csa - 12 januari 2014 01:43

...snön va tvungen att komma...tydligen.
Hundarna gillade det, tydligen.

Barnen var ute och åkte skidor i en timme. Sen kunde de "tydligen" snön!?

Jag kunde den redan kl 2. Alltså för ett dygn sedan nästan precis. Det var då det började. För er som sov på nyheten. ;-)

Efter skogspromenaden blev det Nibblehallen.
Var och kikade på Damlaget.
Det var bara det. Älle..?...
Vi får väl se. Jag är jättesugen!! Men det finns ju kroppsdelar som kanske inte håller med... Men hatar tanken av att vi inte får behålla vara onsdagar... Det gnager mej!! :-/

Har nu iaf äntligen fått igång min mobil igen!! Jösses. Avstängd i en hel vecka för att den laddade ur och nåt PIN-kodsminne. Det har inte jag. Bara missat typ högsta chefens rop. Ooops...

Och nu blev det sent. Inte så bra. Det är ju snart dags. BTTHH.
Gonatt.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards