Alla inlägg den 12 november 2014

Av csa - 12 november 2014 22:18

Skön kvällsrunda idag. 

Helt rätt väder. Inget regn. 6 grader "varmt". Lagomt med vindpustar. Ok. Becksvart och asfalt!! Men...


 

Slingan vid sjön är ju upplyst!! Det visste inte jag. Men helt klart trevligt. 

Industiområdet väcker gamla minnen från Turismlinjen och den gamla goda tiden som "lagerintendent" som käre herr Alsing benämnde oss... Fan att det tog slut. 

Samhället är DÖTT. Vart tar alla bänkvärmare vägen på nätterna? Kan inte sluta fundera på det... 

Hus finns. Borde man göra en Zlatan i somliga av dem??


Skickade ut en efterlysning idag.

Fick en överraskning tillbaka.


 

Jag var visst värd detta.

  Jag???

Vackra rosor och tanken MYCKET trevlig!!   Choklad är aldrig fel väg. 


Har ett tag funderat på om jag skulle ta och leta efter en köksmatta.

Men. Jag vet inte om jag behöver en faktiskt.

Vi verkar ju ha en...sort of...som sträcker sig från TVrummet, via köket och mot hallen. Den är dessutom väldigt flexibel på många vis. 


 

Asså den där mittdelen. Hur trasig är inte den??? Hur skönt kan det vara att sova med halva kroppen åt ett håll och andra åt motsatta? 

Doris då? Jamen hallå!! Hon är både Dam och Staffe. Hon ligger i tjejernas säng för läääääänge sedan. 


För övrigt så har dagen bestått av pengatvätt (och torktumlade blev pengarna också minsann!!), febrig dotter, ny omläggning av såret, klureri om en intressant kvällskurs, kort från Linköping, mängder av andra sedlar, kvicka fingrar, SO, tankar inför lördagen. 


Imorgon vid den här tiden sitter vi och inväntar fredagen. Och jag har överlevt öket. Fast...trött som en mört är jag verkligen. Att 10 timmar kan vara så mycket??



Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards