Alla inlägg den 3 november 2014

Av csa - 3 november 2014 23:30

Alla arbetsdagar ser inte riktigt lika ut.

Hade en, på ren svenska, skitbra sådan idag!


Nu har jag tystnadsplikt genom mitt jobb, och vistats på områden med totalt fotoförbud...men jag kan iaf påstå att jag har pillat, klappat, lärt, studerat, imponerats OCH fotats med (fanns FMfotograf på platsen) prylar som jag aldrig trodde jag skulle ens ha chansen att vara i närheten av. Sååå häftigt!!! Och stundtals sååå högt upp...och uppåner...och överallt...och från 0 till 100 på 1 sekund.    


Klockan 8 på morgonen från baksätesläget...


 

Inte målet idag tyvärr.


 

 

Sen fick inte mobilen vara på mera.

Men att själva museumet inte hade öppet på måndagar känns nu som något som precis inte alls spelade någon roll. Vi hamnade ju mitt i dagsläget istället för historiken kan man väl lugnt säga.

Sista anhalten var läskig på riktigt.    Nästa gång hoppas jag kommer. Då vill jag se bassäng-in-action! 


Kl 14+ styrde bilen hemåt igen.


 

Passerar...


Så det blev en ohyggligt lång dag. Därav ledigt imorgon. Kommer säkerligen ligga raklång. 

Just nu har jag ju varit vaken 19 timmar utan vila...eller sömn.


För när jag kom hem så skulle Ida på scouter och då passades det på att gå i "stan". 7 km lite drygt. 

Och nu tycker jag älgjakten kan ta och ta slut.

Börjat ledsna på koppel och asfalt.

Vi vill ju ut och rejsa i skogen!!!

Även om hundarna nu är jätteduktiga "citydogs" så tror jag de önskar att få stäcka ut i galopp, hoppa stenar och stockar och andas avgasfritt!


Det gör i alla fall jag. 


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards